مردم اصفهان در آینده طعم شیرین توسعه مترو را می‌چشند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر جایی در مسیر اجرای پروژه مترو برای شهروندان مزاحمتی ایجاد شد، در عوض در آینده طعم شیرین توسعه آن را می‌چشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی در برنامه زنده تلویزیونی اینجا اصفهان با بیان اینکه، خدمت رسانی را با همدلی، هم‌افزایی و مشارکت شهروندان در اداره شهر دنبال می‌کنیم اظهار کرد: رویداد هر یکشنبه، یک افتتاح در مناطق ۱۵ گانه و سازمان‌های ۱۶ گانه شهرداری با هدف اجرای فعالیت‌هایی در شأن اصفهان و با حداقل حضور مردم در فضای باز دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام توان خود را برای افزایش امید در شهر به‌کار بسته‌ایم، افزود: در جریان این سلسله برنامه‌های هفتگی مردم از آنچه در اطرافشان اتفاق می‌افتد مطلع شده و می‌دانند نمایندگان در چه حوزه شهری فعال هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این افتتاحیه‌ها سبب ایجاد رقابت میان مناطق شهری و افزایش سرعت عمل در اجرای پروژه‌ها می‌شود، تصریح کرد: در آخرین افتتاحیه جایگاه سوخت رسانی و سامانه اتوماسیون تحویل بار  پایانه صفه افتتاح شد.

وی با تاکید بر اینکه باید حافظ و نگه دار اموال مردم باشیم، ادامه داد: در اجرای پروژه‌ها باید به کیفیت آن نیز توجه شود تا سریع دچار مشکل نشود.

نصراصفهانی با بیان اینکه ۷۰ درصد بودجه مترو برای فعالیت عمرانی و ۳۰ درصد آن به صورت جاری هزینه می‌شود، خاطرنشان کرد: توسعه مترو باعث پیشرفت در شهر می‌شود بنابراین اگر جایی در مسیر اجرای پروژه برای شهروندان مزاحمتی ایجاد شد، در عوض در آینده طعم شیرین توسعه آن را می‌چشند.

وی اضافه کرد: تعامل مدیریت شهری اصفهان با مسئولان در همه سطوح به خصوص با مسئولان کشوری خوب بوده و هفته‌ای یکبار با وزیران جلساتی برگزار می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حضور سرمایه گذاران برای اجرای پروژه‌های شهری یک پایه اساسی است، افزود: تعامل با استاندار و فرماندار اصفهان نیز با هدف ایجاد کمترین مانع در مسیر فعالیت‌های شهر دنبال شده است.

کد خبر 431310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • حمید IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    4 1
    سلام. ما تو مترو داریم کار میکنیم. حقوق های ما (کارگر و مهندس و کارمند) همیشه چندین ماه دیر پرداخت میشه!! بنظر شما تو این شرایط تورمی سرسام آور ساعتی! این انصاف است؟؟! بعضی از پرسنل شاغل در شرکتها تا ۶ ماه دیرکرد در دریافت حقوق دارند!! لطفا منتشر کنید
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    4 0
    مترو خیابان کهندژ به کجا رسیده است