سرانجام واریز وام شش میلیونی به حساب رانندگان تاکسی چه شد؟

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در مورد جزئیات واریز وام شش میلیونی به حساب رانندگان تاکسی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایمنا، علیرضا قنادان در مورد سرانجام واریز وام شش میلیون تومانی برای رانندگان تاکسی گفت: وزارت رفاه متولی پرداخت وام شش میلیونی به رانندگان تاکسی است، اما شهرداری تهران نیز از همان روز اعلام، تمامی اطلاعات رانندگان را در اختیار این وزارت خانه قرار داده است.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار بود واریز این وام از اول تیرماه آغاز شود، اما هنوز این مهم انجام نشده است، تصریح کرد: با این حال بر اساس گفته‌های مسئولان قرار است به رانندگان تاکسی به صورت گروهی پیامک ارسال شود و رانندگان در صورت تمایل برای دریافت این وام، پس از دریافت پیامک می‌بایست به سامانه کارا مراجعه کرده و ضمن تکمیل فرم ثبت نام نسبت به تعیین بانک عامل اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه اجباری به رانندگان برای استفاده از این وام نیست و افراد در صورت تمایل می‌توانند ثبت نام کنند، افزود: برای تسهیل در امر پرداخت وام تمام اطلاعات موجود از رانندگان را به وزارت رفاه داده‌ایم؛ اما این بدین معنا نیست که رانندگان مجبور به استفاده از این وام هستند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا باید شماره تلفن همراه به نام راننده تاکسی باشد یا نه، گفت: ساز و کار دریافت این وام نیز به مانند سایر وام‌های حمایتی کرونا است و می‌بایست شماره تماس به اسم رانندگان باشد.

منبع: ایسنا

کد خبر 431297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فریدون مقدم طاهری IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    سلام آقای قنادان از روز اول همش دورغ میگه کدام پیام گروهی درست یک ماه پیش برای من اس ام اس آمد در سامانه کارا برای وام ثبت نام کنم تا امروز فقط در دست بررسی نشان می دهد به ایشان هم ایمیل زدم و گلایه کردم امروز دوباره همان دروغ را تکرار میکند اینها نمی خواهند اصلا وام بدهند به همدیگر تاکسیرانان را پاس می دهند سیر را از گرسنه خبر نیست
  • محسن IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 0
    فقط دروغ یه قپی میان تو صدا سیما هر که ندونه فکر میکنه چه خبره
  • محمدرضامعلاسیلاوی RO ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    0 0
    وام شیش ملیونی