منتظر بخشنامه فدراسیون کارگری برای شروع مسابقات هستیم

رییس هیئت و اداره امور ورزش کارگری استان اصفهان گفت: تعداد رشته‌های ورزشی حاضر در این مسابقات محدود و بدون تماشاگر است که باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شروع شود؛ البته هنوز مجوزی از فدراسیون برای انجام مسابقات به دست ما نرسیده است.

جواد شیرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هیئت کارگری در ۳۲ رشته ورزشی اصلی کشور فعالیت دارد که بیشتر ورزش‌های مهم را در بر می‌گیرد که شامل رشته‌هایی چون کشتی، والیبال، فوتبال، هندبال در بخش بانوان و آقایان می‌شود، هیئت‌های شهرستان‌های اصفهان تاحدودی فعال شده اند که به خاطر شیوع بیماری کووید -۱۹ تعطیل هستند.

وی با اشاره به اینکه بخشنامه جدیدی برای انجام مسابقات ورزشی برای ما ارسال شده است، افزود: تعداد رشته‌های ورزشی حاضر در این مسابقات محدود و بدون تماشاگر است که باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شروع شود؛ البته هنوز مجوزی از فدراسیون برای انجام مسابقات به دست ما نرسیده است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری مسابقات کارگری فدراسیون باید به ما اعلام کند، افزود: پس از اینکه فدراسیون به ما اعلام کند در سطح استان مسابقات را اجرا خواهیم کرد. فعالیت استخرها به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید باشد که فکر نمی‌کنم استخرهای سرپوشیده فعال شوند و هنوز مجوزی به دست ما نرسیده است.

کد خبر 431281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.