روزنامه‌های ورزشی ۱۰ تیر؛ تساوی کمر شکن

استقلال بعد از شکست مقابل فولاد مقابل سایپا نیز متوقف شد تا از یک مدعی قهرمانی به تیمی تبدیل شود که حالا برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه شنبه ۱۰ تیر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "به آقا یحیی قول می‌دهم مغرور نشوم" به اظهارات مهدی عبدی زننده دو گل پرسپولیس در بازی با پیکان پرداخت، بازیکنی که اگر به قول خودش مغرور نشود می‌تواند جای خالی اوساگونا، بودیمیر و استوکس را پر کند.

این روزنامه همچنین بعد از تساوی استقلال مقابل سایپا خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را برای شاگردان مجیدی محتمل شد.

"گل" با عنوان"کادر فنی مقصر است" به اظهارات شاهرخ بیانی در خصوص ناکامی‌های اخیر استقلال پرداخت، ناکامی‌هایی که آبی‌پوشان طی دو بازی از مدعی قهرمانی به یکی از کاندیداهای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تبدیل کرده است.

"گل همچنین با عنوان "امیدوارم علیپور رکورد ۱۵۳ گل را بزند" به اظهارات فرشاد پیوس مهاجم سال‌های نه چندان دور پرسپولیس پرداخت.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "کدام شرکت پست ارسال لایحه را قبول کرده" به کنایه سخت برانکو ایوانکوویچ به لایحه ۱۳۰۰ صفحه‌ای باشگاه پرسپولیس علیه او پرداخت، این در حالی است که پرسپولیسی‌ها نیز واکنش‌های منفی به این اقدام مدیریتی داشته اند.

این روزنامه همچنین با عنوان "جهانبخش باید برود تا فرصت بازی داشته باشد" به اظهار نظر هواداران برایتون در خصوص علیرضا جهانبخش پرداخت، بازیکنی که در فصل جاری لیگ جزیره فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و با وجود پیشنهاد تیم‌های هلندی می‌تواند به روزهای اوج خود بازگردد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "یحیی؛ برانکوی وطنی" به تمجید از یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی سه گله مقابل پیکان پرداخت، پیروزی که می‌تواند زمینه ساز قهرمانی زودهنگام سرخپوشان شود.

این روزنامه همچنین با عنوان "رئیس جمهور به اساس نامه ورود کند" به اظهارات عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص مشکلات اساس نامه پرداخت، مشکلاتی که به ادعای او باید با ورود رئیس جمهور حل شود.

"ایران ورزشی" با عنوان"تساوی کمرشکن" به توقف آبی پوشان مقابل سایپا در شب گل به خودی فرشید باقری پرداخت، نتیجه‌ای که حالا دوران استراماچونی را به طور کلی از یاد آبی پوشان می‌برد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"دیدار در مرداد" به مصدومیت وحید امیری در بازی با پیکان پرداخت، مصدومیتی که حداقل سه مسابقه لیگ را از هافبک لرستانی پرسپولیس خواهد گرفت.

"صدای سپاهان" با عنوان "عالیه، ادامه بدید رفقا" به پیروزی دو گله سپاهان مقابل گل گهر پرداخت، پیروزی که عزم جزم سپاهان برای ماندن در کورس قهرمانی تا هفته‌های پایانی را نشان می‌دهد.

کد خبر 431263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.