جشن نمادین پیروزی سپاهان در نقش جهان خالی از هوادار

یکی از حواشی دیدار تیم های سپاهان و گل گهر سیرجان جشن نمادین برای پیروزی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و گل گهر سیرجان امروز- دوشنبه ۹ تیرماه- از ساعت ۲۰ و ۴۵ در ورزشگاه بدون تماشاگر نقش جهان در مقابل هم صف آرایی کردند که در ادامه حواشی این دیدار را می‌خوانید:

* هواداران تیم فوتبال سپاهان پیش از این دیدار تیم خود را تنها نگذاشتند و مثل همیشه از هتل محل اقامت این تیم تا ورزشگاه نقش‌جهان با در دست داشتن پرچم‌های زرد اتوبوس طلایی‌پوشان را همراهی کردند.

* طبق اعلام سازمان لیگ، خبرنگاران ورزشی حق ورود به ورزشگاه ندارند و تنها تعدادی محدود از عکاسان ورزشی اجازه ورود به ورزشگاه نقش جهان را دارند.

* با توجه به دستور اکید برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دیدارهای لیگ برتر فوتبال کشور، با حضور نمایندگان هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان در این دیدار کلیه تدابیر بهداشتی رعایت شد و حتی رختکن‌های دو تیم نیز بصورت ضدعفونی شده و پلمپ تحویل تیم‌ها گردید.

* در راستای پیروی از پروتکل‌های بهداشتی قسمت‌های نیمکت‌های دو تیم از هم جداسازی شده بود تا فاصله گذاری اجتماعی به نحو احسن اجرا شود.

* بازیکنان سپاهان پیش از آغاز دیدار با پیراهن‌هایی منقش به تصویر شهید دکتر سعید حقیقی، پزشک مدافع سلامت اصفهانی وارد زمین مسابقه شدند.

* پیش از شروع این دیدار یک دقیقه سکوت به احترام از دست رفتگان کرونا در نظر گرفته شد.

*صدای هواداران سپاهان که توسط باشگاه اصفهانی شبیه‌سازی شده است از بلندگوهای ورزشگاه پخش می‌شود تا در تقویت روحیه بازیکنان مؤثر باشد.

* عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان این دیدار بود.

* پس از به ثمر رسیدن گل دوم سپاهان بازیکنان ۲ تیم به سمت نیمکت‌های خود رفتند و چند دقیقه‌ای را به استراحت پرداختند.

* شاگردان مجید جلالی پس از دریافت گل دوم به خود آمدند و توانستند تا حدودی بر بازی سوار شوند.

* در دقیقه ۷۷ وقت استراحت دوم برای دو تیم در نظر گرفته شد.

* در دقیقه ۸۰ مجید جلالی، سرمربی به دلیل اعتراض به عملکرد داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد.

*پس از پایان بازی به صورت نمادین جشن پیروزی سپاهانی‌ها برگزار شد.

کد خبر 431249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.