قتل اشتباهی دختر ۱۷ ساله در اسلام آباد

قمه کشی برای قهرمان کاراته در آبادان، فرود پلیکان غول پیکر در تهران، قتل اشتباهی دختر ۱۷ ساله در اسلام آباد، فاش شدن راز مخوف راننده پژو، دار زدن مرد دارابی توسط قاتل بی رحم و مخفی شدن مرد برادرکش فارسانی در بیابان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شامگاه یکشنبه ۸ تیرماه سناریوی زورگیری خشنی در کوی کارگر آبادان به مأموران کلانتری ۱۳ قدس مخابره شد که مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

مأموران با حضور در محل با پسر ۱۵ ساله‌ای که همراه پدر خود بود، روبرو شدند و پسر نوجوان عنوان کرد که در نزدیکی خانه خود بوده که دو جوان که ماسک به صورت زده بودند، سوار بر موتور و با در دست داشتن قمه به سراغ وی رفته و با تهدید، اقدام به سرقت گوشی موبایل پسر نوجوان کرده‌اند.

مأموران در تحقیقات پی بردند در صحنه زورگیری از پسر ۱۵ ساله که قهرمان کاراته به سبک کیوکوشین است، چند تن از اهالی محل برای دستگیری دزدان به سراغ آن‌ها رفته‌اند، اما دو زورگیر خشن با تهدید قمه پا به فرار گذاشتند.

بنا به این گزارش تحقیقات برای دستگیری سارقان خشن در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفته است.

پلیکان غول پیکر در تهران فرود آمد

با حضور آتش‌نشانان رباط کریم یک بهله پلیکان پیر و غول پیکر که در منزل مسکونی یکی از اهالی شهرک خانه فرود آمده و موجب وحشت ساکنین شده بود به دام افتاد.

عوامل آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات نجات این پرنده را به دام انداخته و پس از انتقال به ایستگاه آتش نشانی به محیط زیست تحویل داده خواهد شد.

قتل اشتباهی دختر ۱۷ ساله در اسلام آباد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: چند روز پیش جوانی ۳۵ ساله به خاطر اختلافات شخصی با خانواده همسر خود در حوالی گردنه مرصاد اقدام به تیراندازی به سوی آن‌ها می‌کند.

در همین راستا یکی از گلوله‌های شلیک شده به یک دستگاه خودروی سواری در حال عبور برخورد و پس از اصابت به دختر نوجوان ۱۷ ساله موجب مرگ وی می‌شود.

پس از این حادثه عامل تیراندازی از صحنه متواری می‌شود تا اینکه عصر دوشنبه ۹ تیر کاراگاهان پلیس اگاهی متوجه تردد وی در محور اسلام آبادغرب کرمانشاه می‌شوند.

پس از شناسایی عامل تیراندازی منجر به قتل و مسیر تردد متهم تیمی از پلیس آگاهی به سرعت در منطقه حاضر و در عملیاتی حساب شده، قاتل فراری را که سوار بر یک دستگاه خودروی پژو و همراه با شخص دیگری بود دستگیر می‌کنند.

همچنین در بازرسی‌های انجام شده از خودرو یک قبضه کلت نیز کشف و افراد دستگیر شده به پلیس آگاهی منتقل شدند.

چهره غیرعادی راننده راز مخوفش را فاش کرد

فرمانده یگان امداد تهران با بیان اینکه ۳۵۴ گرم هروئین در گشت‌زنی‌های هدفمند کشف شد، گفت: مأموران یگان امداد پایتخت علاوه بر مأموریت‌های ذاتی در گشت‌های انتظامی با هر جرم مشهودی مبارزه و در تأمین امنیت شهروندان اهتمام دارند.

القاصی مهر با تاکید اینکه گشت انتظامی یگان امداد پلیس پایتخت به طور شبانه روزی با گشت‌زنی‌های هدفمند در تأمین امنیت شهروندان اهتمام دارند، گفت: از جمله مأموریت‌های این یگان علاوه بر مأموریت‌های ذاتی آن نظارت بر تردد وسایل نقلیه از جمله خودروهای عبوری است.

فرمانده یگان امداد پایتخت گفت: گشت انتظامی یگان امداد در حال گشت‌زنی و انجام مأموریت در موقعیت اتوبان آزادگان بودند که به راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که صورتی برافروخته داشت، مظنون می‌شوند و خودرو را تحت مراقبت خود قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو بلافاصله با دیدن مأموران گشت انتظامی قصد متواری شدن از محل را داشت، افزود: عملیات تعقیب و گریز خودرو آغاز و پس از گذشت مدتی مأموران موفق به توقف خودرو و دستگیری راننده آن شدند و در بازرسی از داخل خودروی متهم ۳۵۴ گرم هروئین کشف و متهم در همان بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف کرد، متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفت.

دار زدن مرد دارابی توسط قاتل بی رحم

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: فردی که هفته گذشته با طناب شخصی را به قتل رسانده بود در شهرستان "داراب" دستگیر و روانه زندان شد.

کاووس محمدی اظهار کرد: هفته گذشته فردی به هویت معلوم در یکی از روستاهای شهرستان "داراب" توسط شخصی به قتل می‌رسد و سپس قاتل متواری می‌شود که موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت کشف جرایم خشن یک تیم از مأموران مجرب شهرستان داراب با اقدامات فنی، اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند با به دست آوردن سرنخ‌های جدید، قاتل را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران موفق شدند، قاتل فراری را پس از یک هفته در آن شهرستان دستگیر کنند، گفت: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که به دلیل اختلاف، مقتول را با طناب خفه و به قتل رساندم.

وی با بیان اینکه قاتل فراری تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، تصریح کرد: پلیس با رصد دقیق در سطح استان از هرگونه ناامنی و مشکلات اجتماعی جلوگیری و با افراد مجرم، شرور و مخلان نظم و امنیت به شدت و برابر قانون برخورد قاطع می‌کند.

مخفی شدن مرد برادرکش فارسانی در بیابان

فرمانده انتظامی فارسان گفت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد در بخش جونقان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فارسان قرار گرفت.

غلامعلی شکری افزود: مأموران پس از بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات گسترده، قاتلی که برادر خود را به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسانده بود را شناسایی و از حضور وی در شهرستان کوهرنگ اطمینان یافتند.

وی اضافه کرد: یک تیم تخصصی از مأموران پلیس آگاهی در یک عملیات ضربتی متهم را در بیابان‌های منطقه بیرگان کوهرنگ دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان فارسان منتقل کردند.

شکری توضیح داد: متهم در بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

کد خبر 431246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.