قلعه نویی: یکی از بازی های با کیفیت ما بود

سر مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به تیم مجید جلالی تبریک می گویم تیم خیلی خوبی دارد. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم یکی از بازی‌های با کیفت خود را انجام دادیم. ۴۰ سال به بودن با تماشاگر عادت کرده ایم و داوری عالی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش در مقابل گل گهر سیرجا، در نشست خبری اظهار کرد: بعد از صد روز بازی خیلی خوبی انجام دادیم از چندین موقعیت استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: به تیم مجید جلالی تبریک می گویم تیم خیلی خوبی دارد. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم یکی از بازی‌های با کیفت خود را انجام دادیم. ۴۰ سال به بودن با تماشاگر عادت کرده ایم و داوری عالی بود.

وی با رد ارتباط لفطی با جلالی گفت: مجید جلالی استا من است و این گپی است که ما مربیان پیشکسوت با هم می زنیم. ما روز گذشته نهایت همکاری را باهم داشتیم و باتوجه به اینکه در بازی رفت زمین تمرین در اختیار ما قرار دادند و من نیز از عوامل باشگاه خواستم تا یک جلسه زمین را در اختیار تیم گل گهر قرار دهند.
قلعه نویی ادامه داد: داور این بازی از بستگان فغانی است و فکر می‌کنم فغانی دیگری در حال رشد است، امیدوارم همین روند رشد را ادامه دهد. داوران زحمت می کشند و خیلی مظلوم واقع شده اند. فقط عشق است که باعث فعالیت دوران ماست.

کد خبر 431241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.