کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آزمون واسطه‌های نقل و انتقالات برگزار می‌کند

کمیته وضعیت فدراسیون آزمون واسطه‌های نقل و انتقالات فوتبال را با همکاری و نظارت کمیته‌های حراست و بین الملل فدراسیون برگزار می‌کند.

به گزاش ایمنا، جمشید نورشرق درمورد برگزاری آزمون واسطه‌های نقل و انتقالات فوتبال اظهار داشت: اتفاق مهمی که در حیطه کمیته وضعیت رخ داده، برگزاری آزمون واسطه‌های نقل و انتقالات فوتبال است که به نظرم قدم بزرگی است. این آزمون را با همکاری و نظارت کمیته‌های حراست و بین الملل فدراسیون فوتبال برگزار خواهیم کرد که فراخوان آن از طریق وب سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد و تعدادی زیادی ثبت نام کرده اند. به زودی تاریخ آزمون را خواهیم کرد و قصد داریم آزمون واسطه های نقل و انتقال را اواخر تیرماه برگزار کنیم.

رئیس کمیته وضعیت، تصریح کرد: با تلاش همکاران کمیته، مدت زمان رسیدگی‌ها به پرونده را بسیار کاهش دادیم و در سال جدید نیز همین رویه در پیش خواهیم داشت. برای اغلب پرونده‌ها با تعیین وقت رسیدگی و اتخاذ تصمیم شایسته‌تری فراهم می‌کنیم. در بخش اجرایی نیز با همکاری کمیته انضباطی و نظارت دبیرکل فدراسیون آرا را صادر می کنیم. همچنین مقرر شد کمیته انضباطی تصمیمات جدی را نسبت به آرای صادر شده از سوی کمیته وضعیت داشته باشد.

منبع: سایت رسمی فدراسیون فوتبال

کد خبر 431221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.