عملیات اجرایی خط ۵ قطار شهری کرج آغاز می شود

شهردار کرج گفت: خط یک قطار شهری کرج از ۴۵ متری گلشهر تا تقاطع آیت الله طالقانی تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایمنا، علی کمالی زاده در حاشیه بازدید نماینده مردم کرج از پروژه قطار شهری این شهر اظهار کرد: توسعه حمل و نقل عمومی یکی از فاکتورهای اساسی برای دستیابی به توسعه پایدار در کلانشهرهای امروزی است.

وی ادامه داد: بدون شک با حمایت نمایندگانی که با رأی قاطع مردم کرج به مجلس یازدهم راه یافته‌اند می‌توانیم به تخصیص اعتبارات ملی به پروژه قطار شهری کرج امیدوار باشیم.

شهردار کرج با بیان اینکه با تزریق به موقع اعتبار به این پروژه شاهد افتتاح پیش از موعد خطوط مختلف قطار شهری کرج خواهیم بود، اضافه کرد: شهروندان کرجی سال‌ها است منتظر تکمیل و بهره برداری از ایستگاه‌ها و خطوط قطار شهری کرج هستند و امیدواریم با همت جمعی و حمایت نمایندگان این انتظار به زودی به پایان برسد.

وی با بیان اینکه رویکرد فعلی دولت حمایت از پروژه‌های ملی و کلانی مثل قطار شهری است، گفت: پیگیری نمایندگان مردم کرج در مجلس می‌تواند حساسیت و توجه دولت جهت تسریع در تکمیل پروژه قطار شهری را دو چندان کند.

کمالی‌زاده ادامه داد: مطالعات خط پنج متروی کرج نیز در مراحل پایانی قرار دارد و امیدواریم با اخذ مصوبه شورای عالی ترافیک شهرهای کشور بتوانیم عملیات اجرایی این خط را به عنوان خط دوم پروژه قطار شهری کرج در سال جاری آغاز کنیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت خط یک قطار شهری کرج افزود: این خط از ۴۵ متری گلشهر تا تقاطع آیت الله طالقانی تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 431196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.