۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
ضرورت نوسازی پل ماشلک

شهردار نوشهر با اشاره به تصویب اعتبار برای ساخت پل جدید ماشلک گفت: عمر مفید پل ۶۰ ساله و قدیمی سپری شده است.

به گزارش ایمنا، علی امانی با اشاره به معضل قدیمی ترافیکی در پل ماشلک نوشهر، اظهار کرد: پل ماشلک یکی از محورهای مواصلاتی اصلی و به عبارتی شاهراه ورود و خروج به فضای شهری نوشهر محسوب می‌شود همواره به علت کم عرض بودن دچار گره ترافیکی می‌شود.

وی افزود: تردد خودروهای عبوری و نیز شهروندان در این مسیر با مشکلات خاص خودش رو به رو بود که این موضوع در ایام تعطیلات نوروز و تابستان به شکل بسیار در هم تنیده به اوج خودش می‌رسید و آثار روحی و روانی همراه با منظره نامطلوبی را به وجود می‌آورد.

شهردار نوشهر تصریح کرد: اکنون که بیش از ۶۰ سال از احداث پل ماشلک می‌گذرد و عمر مفید خودش را از دست داده با احداث پل جدید این گره و معضل ترافیکی باز خواهد شد.

امانی با اشاره به اینکه همچنین شهرداری نوشهر با مصوبه شورای اسلامی شهر در نظر دارد با اعتبار ۲۴ میلیارد تومانی یک پل جدید متناسب و همگون با مبلمان شهری، گردشگری و معماری منطقه احداث کند.

وی گفت: با احداث پل جدید روند تسریع در رفت و آمدها و نیز فرایندهای اقتصادی پیرامون مغازه‌داران در طول مسیر به طور جدی و قابل توجهی تسهیل خواهد شد و همگان شاهد اثرات بسیار مثبت توسعه‌ای خواهند بود.

منبع: مهر

کد خبر 431189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.