مخالفت با ساخت واحدهای ۲۵متری در تهران/بازگشت محدودیت‌های کرونایی به وادی رحمت

در این بسته خبری از رعایت ۵۰ درصدی فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان اتوبوسرانی تهران تا اجباری شدن ماسک زدن در کرمان و همیار شدن تاکسیرانان قزوینی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی در ارومیه

مهدی مژده‌ی فر، رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: از امروز نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در شهر ارومیه ابلاغ شده و افزایش پیدا می‌کند.

مخالفت دولت با ساخت واحدهای ۲۵ متری

محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: نظر دولت نسبت به احداث واحدهای مسکونی ۲۵ متری که از سوی شهرداری تهران پیشنهاد شده، منفی است.

بهره برداری از ۲۵ پروژه راه سازی و عمرانی در فردیس

محمد خسروزاده، شهردار فردیس گفت: ۲۵ پروژه راه سازی و عمرانی در فردیس تا پایان دوره اول شورای اسلامی شهر به بهره برداری می‌رسد.

بازگشت محدودیت‌های کرونایی به وادی رحمت تبریز

فرخ جلالی، مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری تبریز اعلام کرد: در پی شیوع مجدد ویروس کویید ۱۹ و افزایش متوفیان کرونایی، محدودیت‌های حضور در وادی رحمت تبریز دوباره برقرار شد.

تاکسیرانان قزوینی همیار آتش نشان می‌شوند

شیما زرآبادی پور، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: تاکسیرانان این شهر با دریافت آموزش‌های اولیه آتش نشانی همیار آتش نشان می‌شوند.

گرگان در مسیر تبدیل به شهر دوستدار کودک

عبد الرضا دادبود، شهردار گرگان از اجرای طرح‌ها و برنامه‌هایی در این شهر با هدف تبدیل گرگان به شهر دوستدار کودک خبر داد.

رعایت ۵۰ درصدی فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان اتوبوسرانی تهران

محمود ترفع، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با اشاره به اظهارات شهردار تهران مبنی بر اینکه فاصله گذاری در اتوبوس رعایت نمی‌شود، گفت: به عقیده من می‌توان گفت فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان اتوبوسرانی شهرداری تهران تا ۵۰ درصد رعایت می‌شود.

ماسک زدن در کرمان اجباری شد

سیدمصطفی آیت‌الهی‌موسوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: زدن ماسک از فردا دوشنبه نهم تیرماه در مجامع عمومی، بانک‌ها و ادارات و همچنین برخی اصناف که مراجعات زیادی دارند، اجباری خواهد شد و در این راستا باید در سطح شهر تبلیغات محیطی دوباره آغاز شود و در این زمینه اصحاب رسانه بیشتر تبلیغ کنند.

آرامستان ملایر مسدود شد

حسین بابایی، شهردار ملایر از مسدود شدن ورودی آرامستان بهشت هاجر این شهر خبر داد.

بهره برداری از پارک جنگلی بیرجند

محمد علی جاوید، شهردار بیرجند از توسعه و بهره برداری پارک جنگلی بیرجند تا پایان سال جاری خبر داد.

کد خبر 431161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.