آثار اقدامات مدیریت شهری شیراز در آینده نمود خواهد داشت

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بخشی از اقدامات و پروژه‌های مدیریت فعلی شیراز زیرساختی و یا نرم‌افزاری است و با گذشت زمان شاهد اثربخشی آنها خواهیم بود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر شیراز، سید عبدالرزاق موسوی در آئین افتتاح سه پروژه‌ی عمرانی در این شهر، اظهار کرد: در روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) شاهد بهره‌برداری از سه پروژه عمرانی بزرگ در شهرمان هستیم که این خود مایه برکت برای شهروندان سومین حرم اهل بیت است.

وی شیراز امروز را محصول تلاش‌های مردم و مسئولان در همه مقاطع تاریخی این شهر دانست و افزود: اگر امروز پروژه‌ای به ثمر می‌نشیند حاصل تلاش انسان‌های زیادی است که البته نه‌تنها به این دوره از شورا و شهرداری محدود نمی‌شود بلکه حتی بخشی از محصول امروز به دهه‌های گذشته برمی‌گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات و اقدامات در ادوار مختلف شورا و شهرداری به عنوان وظایف ذاتی آنها و به صورت عادی انجام می‌شود، تأکید کرد: آنچه مهم است این است که خداوند توفیق خدمت را به چه کسی عطا می‌کند و ما خدای بزرگ را شاکر هستیم که فرصت بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگی همچون این سه پروژه عمرانی را نصیب این دوره از شورا و شهرداری کرده است.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سه پروژه عمرانی ورودی غربی شیراز، گفت: این شعار نیست که ما هرچه داریم مدیون شهداست و این کشوری که امروز به ما رسیده محصول خون شهیدانی است که در سخت‌ترین شرایط و با کمترین امکانات جان خود را نثار آیندگان خود کردند.

موسوی نامگذاری یکی از این پروژه‌ها را به نام شهید رودکی با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام این سردار شهید عنوان کرد و افزود: البته وظیفه همه ماست که علاوه بر یاد و نام شهدا، راه و روش زندگی آنها را هم الگوی رفتاری خود قرار دهیم.

وی با اشاره به نامگذاری پروژه مهندسین، نقش متخصصان را در سازندگی این شهر و صحنه‌های مختلف تاریخ کشور، بسیار کلیدی خواند و گفت: این نامگذاری شاید پاسخگوی بخش خیلی کوچکی از زحمات مهندسان تلاش‌گر باشد.

رئیس شورای شهر شیراز خدمات مرحوم محمد بهمن‌بیگی را ماندگار توصیف کرد و افزود: شمار انسان‌هایی که از دامن آموزش عشایر منشأ خدمات بزرگی در کشور شده‌اند، بسیار زیاد است و این موضوع حاکی از اثربخشی اقدامات ایشان است.

وی با بیان اینکه تاریخ درباره همه ما قضاوت خواهد کرد، اظهار کرد: ما نباید گمان کنیم فرصت نامحدود داریم و اگر امروز قدردان خادمان خود نباشیم روزی این بی‌مهری به ما هم خواهد رسید.

موسوی گفت: البته لازم است توجه کنیم که برخی از پروژه‌های بزرگ که در حال اقدام است نمود عینی ندارند چرا که اغلب زیرساختی و یا نرم‌افزاری هستند و ما بعدها شاهد آثار کامل آنها خواهیم بود

کد خبر 431159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.