تشدید محدودیت‌های کرونایی در دوگنبدان

شهردار دوگنبدان گفت: در جهت قطع زنجیره ابتلا به بیماری، بوستان‌ها و پارک‌ها و فضاهای عمومی شهری تعطیل شده، همچنین برگزاری تجمعات و مراسم‌ تشییع و تدفین و جشن‌های شادی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش ایمنا، مسعود ظفری اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها، همه پارک‌ها و بوستان‌های این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی با بیان در یک ماه اخیر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان افزایش چشمگیری داشته است، عنوان کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از هر تجمع و دورهمی خانواده‌ها در پارک‌ها، تمامی بوستان‌های این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون اقدامات قابل مؤثری در جهت جلوگیری از انتشار این ویروس از سوی شهرداری انجام شده است، گفت: تعطیلی بوستان‌ها، پایانه مسافربری، آرامستان‌ها، ضدعفونی و گندزدایی مستمر معابر و مکان‌های پرتردد و توزیع ماسک در مناطق مختلف شهر از اقدامات شهرداری دوگنبدان در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بوده است.

ظفری بر ضرورت همکاری شهروندان جهت حفظ سلامت و قطع زنجیره این ویروس تاکید کرد و گفت: شهروندان در این زمینه همکاری لازم را با نیروهای شهرداری داشته تا بتوانیم با کمک یکدیگر و قطع کردن زنجیره انتقال این بیماری از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع موج جدید کرونا در استان و به تبع در شهرستان در راستای حفظ سلامت شهروندان با توجه به گسترش و سیر صعودی ابتلاء به ویروس کرونا از شهروندان در خواست می‌کنیم تا از تردد غیر ضروری در سطح شهر اکیداً خودداری کنند.

شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد: در جهت قطع زنجیره ابتلاء به بیماری کلیه بوستان‌ها پارک‌ها و فضاهای عمومی شهری تعطیل و همچنین برگزاری تجمعات و مراسمات تشییع و تدفین و جشن‌های شادی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

منبع: مهر

کد خبر 431151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.