بهره‌برداری از ۷ پروژه عمرانی و خدماتی در تبریز

با حضور مسئولان استانی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، هفت پروژه عمرانی و خدماتی توسط شهرداری منطقه دو تبریز افتتاح شد.

به گزارش ایمنا، این پروژه‌های عمرانی و خدماتی صبح امروز (دوشنبه) با حضور شهردار و اعضای شورای شهر تبریز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

عملیات مسیر گشایی خیابان عطار نیشابوری از پروژه‌های مهمی است که در مجموع پنج هزار و ۲۰۰ متر مربع به فضاهای عمومی شهر افزود این خیابان که با هزینه‌ای بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال احداث شده از ترافیک خیابان گلگشت و خیابان‌های همجوار کاسته است.

همچنین کانال سنگی و شبکه دفع آب‌های سطحی در ساری زمی و مقابل میدان پلیس در این منطقه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

باکس گذاری و ایجاد شبکه دفع آب‌های سطحی مهران رود در حوزه شهرداری منطقه ۴ با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، احداث کانال سنگی و شبکه دفع آب‌های سطحی و کنترل سیلاب کوی سهند ائل گلی با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های منطقه دو تبریز است که امروز افتتاح شد.

نمازخانه و تأسیسات جانبی پارک عباس میرزا با اعتبار ۳.۵ میلیارد ریال، تأسیسات بهداشتی آرامستان وادی رحمت با اعتبار ۳.۵ میلیارد ریال و بهسازی و ساماندهی پارک سهند با اعتبار سه میلیارد ریال سه پروژه دیگر خدماتی این منطقه است که مورد بهره برداری قرار گرفت.

این هفت پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال احداث شده است.

کد خبر 431150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.