رفع مشکلات ترافیک بلوار وکیل آباد مشهد

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: پازل رفع مشکلات ترافیک انتهای بلوار وکیل آباد با ایجاد زیرگذر شهید برونسی و در آینده با احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد- شاندیز- طرقبه تکمیل می‌شود.

به گزارش ایمنا، خلیل الله کاظمی با قدردانی از همکاری شهرداری طرقبه در ساماندهی ترافیک انتهای بلوار وکیل‌‎آباد، اظهار کرد: در اجرای پروژه تعریض پل مهندس پرتوی و ساماندهی ترافیک انتهای بلوار وکیل آباد، شهرداری طرقبه نقش قابل توجهی داشت به طوری که تحصیل حریم جهت احداث کنارگذر ویژه به سمت شاندیز با مبلغ ۱۱ میلیارد ریال توسط این شهرداری انجام شده است.

وی افزود: سازمان پارک‌ها و فضای سبز به همراه شهرداری منطقه ۱۲ مشهد در خصوص ایجاد فضای سبز در مجاورت این مسیر اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد تصریح کرد: پازل رفع مشکلات ترافیک انتهای بلوار وکیل آباد با احداث زیرگذر شهید برونسی و در آینده با تقاطع غیر همسطح مشهد- شاندیز- طرقبه تکمیل می‌شود که در این زمینه همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌ها ازجمله شهرداری‌های این سه شهر ضروری است.

وی با بیان اینکه زیرگذر برونسی به عنوان بخشی از طرح ساماندهی ترافیکی انتهای بلوار وکیل‌آباد اجرا می‌شود، گفت: یکی از مشکلات چندین ساله مشهد ترافیک انتهای بلوار وکیل آباد بود که برای رفع آن مقرر شد تا انتهای بلوار وکیل آباد و پل پرتوی تعریض شود.

کاظمی با اشاره به اهداف احداث زیرگذر شهید برونسی، ادامه داد: تأمین دسترسی خودروها از خروجی طرقبه شاندیز به بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، تأمین دسترسی خودروهای خروجی از بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به بولوار پیروزی و تأمین دسترسی خودروها از شهرک‌های در حال توسعه این منطقه به بولوارهای پیروزی و وکیل‌آباد از جمله اهداف احداث زیرگذر شهید برونسی است.

وی تصریح کرد: زیرگذر شهید برونسی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال ظرف مدت زمان حدود ۹ ماه اجرا خواهد شد.

کد خبر 431147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.