بلوار هشت بهشت غربی مجهز به اتوبوس تندرو می‌شود

رئیس اداره ترافیک منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: به منظور توسعه مسیرهای ناوگان حمل و نقل عمومی علاوه بر مسیر خیابان ولی عصر(عج) و عبدالرزاق، مسیر خیابان هشت بهشت نیز مجهز به اتوبوس تندرو خواهد شد.

به گزارش ایمنا، حمید آقایی با اشاره به تسهیل سازی و تشویق شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی تصریح کرد: شهر اصفهان با توجه به اینکه بیشترین نقاط جذب سفر در مرکز اصلی شهر را داراست، معاونت ترافیک شهرداری اصفهان مبادرت به طراحی خط اتوبوس تندرو در مسیر خیابان هشت بهشت که از منطقه چهار شروع و با گذر از مناطق سه و یک به بلوار آتشگاه در منطقه ۹ ختم می‌شود را کرده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در منطقه سه خیابان هشت بهشت غربی بوده، افزود: تجهیز کارگاه و عملیات آسفالت برداری ضلع جنوبی مسیر این خیابان حدفاصل بزرگمهر تا تقاطع گلزار به منظور زیرسازی و بتن ریزی محل عبور اتوبوس تندرو در حال اجرا است.

رئیس اداره ترافیک منطقه سه با اشاره به هزینه بیش از ۳۰ میلیارد ریالی این پروژه تصریح کرد: طول مسیر رفت و برگشت در این منطقه ۳۰۰۰ متر است که در طول مسیر تعداد پنج ایستگاه با نصب تجهیزات و مبلمان شهری پیش بینی شده که در فاز بعد اجرا خواهد شد.

آقایی با اشاره به ظرفیت‌های پارکینگ سطح منطقه خاطرنشان کرد: با خرید و آزادسازی زمین با کاربری پارکینگ در میدان شهدا به منظور ساخت پارکینگ، عملیات تسطیح آن انجام و تا پایان آزادسازی سایر املاک مجاور آن، موقتاً این قسمت تبدیل به پارکینگ با ظرفیت بیش از ۵۰ دستگاه خودرو می‌شود که معضل پارک خودرویی این نقطه پرتردد شهر را تا حدی مرتفع خواهد شد.

کد خبر 431140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.