کاهش کارمزد برای حمایت از سرمایه‌گذاران اجرایی می‌شود

معاون اجرایی فرابورس ایران گفت: کاهش ۲۰ درصدی معاملات بورس و فرابورس در راستای، اجرایی خواهد شد. با توجه به افزایش انگیزه معامله‌گران برای حضور در بازار سرمایه، به موازات کاهش کارمزد، انتظار می‌رود حجم معاملات در بازار سرمایه افزایش پیدا کند.

به گزارش ایمنا به نقل از‬ مدیریت‬ ارتباطات‬ فرا بورس ایران‌، سید مهدی علم‌الهدی از فروش بخشی از سهام بورس انرژی در جریان معاملات روز‬ گذشته‬ خبر‬ داد‬ و‬ اظهار‬ کرد: ‏شرکت فرابورس ایران مالکیت یک درصدی سهام بورس انرژی را در اختیار داشت که امروز یک‌دهم از این سهام ‏معادل ۶۰۰ هزار سهم را با قیمت هر سهم ۱۸۰ هزار ریال به فروش رساند.‏

وی با بیان اینکه کاهش ۲۰ درصدی معاملات بورس و فرابورس در راستای حمایت از حقوق و منافع سرمایه‌گذاران، اجرایی خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به افزایش انگیزه معامله‌گران برای حضور در بازار سرمایه، به موازات کاهش کارمزد انتظار می‌رود حجم معاملات در بازار سرمایه افزایش نیز پیدا کند.

معاون اجرایی فرابورس ایران همچنین به فروش بخشی از سهام بورس انرژی در روز جاری اشاره کرد و گفت: شرکت فرابورس ایران مالکیت یک درصدی سهام این بورس را در اختیار داشت که امروز یک‌دهم از این سهام معادل ۶۰۰ هزار سهم را با قیمت هر سهم ۱۸۰ هزار ریال به فروش رسانده و سود ناشی از آن را شناسایی کرد.

کد خبر 431101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.