برای ارتقای تجهیزات ورزشی بولینگ و بیلیارد هزینه‌های گزافی باید پرداخت شود

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان: برای توسعه بهتر تجهیزات هزینه‌های گزافی باید پرداخت شود و برنامه‌های خود را ازمردادماه آغاز می‌کنیم.

سیدمسعود داوودی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص زمان شروع مسابقات بولینگ و بیلیارد، اظهار کرد: فعالیت‌های بولینگ و بیلیارد از مردادماه شروع خواهد شد. تاکنون خبری از ستاد مقابله با کرونا درباره نحوه برگزاری مسابقات به ما اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه با تعامل با رسانه‌ها خواستار معرفی بهتر ورزش بولینگ و بیلیارد بودیم، افزود: با پیگیری‌هایی که شد، افراد بیشتری را جذب این ورزش کردیم و از طریق پخش تلویزیونی رقابت‌های بولینگ و بیلیارد اطلاعات بیشتری از این ورزش در دسترس مخاطبان قرار دادیم.

داوودی تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کووید -۱۹ فعالیت‌های این رشته ورزشی متوقف شد و نتوانست علاقه مندان جدید را به خود جذب کند. تاکنون در شهر اصفهان حدود ۹۳ نفر رشته بولینگ را به طور حرفه‌ای دنبال می‌کنند که با شیوع ویروس‌کرونا نتوانستیم تمرینات حرفه‌ای را آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان حرفه‌ای در مرداد ماه تمرینات خود را دوباره آغاز خواهند کرد تا بعد از آن برای حضور در مسابقات کشوری آمادگی لازم را پیدا کنند، ادامه داد: اگر مسئولین ما را در توسعه این ورزش همراهی کنند می‌توان تمام مردم را درباره مزایای این ورزش آگاه کرد.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان، خاطرنشان کرد: برای ارتقای تجهیزات ورزش بولینگ و بیلیارد هزینه‌های گزافی باید پرداخت شود و تمام سعی خود را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم مکان مجهزی را برای فعالیت شهروندان در این رشته ورزشی راه اندازی کنیم.

کد خبر 431100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.