مالدینی: دوناروما بهترین دروازه بان دنیاست

مدیر ورزشی باشگاه میلان ضمن تمجید از دروازه بان ایتالیایی این تیم قول داده که تمام تلاش خود را برای نگه داشتن این بازیکن در میلان انجام خواهد داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پائولو مالدینی مدیر ورزشی باشگاه میلان در تازه‌ترین صحبت‌های خود به تمجید از عملکرد دروازه بان تیمش پرداخته و او را بهترین دروازه بان دنیا معرفی کرده است.

وی در مصاحبه خود گفته: در میلان تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم دوناروما را در تیم نگه داریم. جیجی یکی از سمبل‌های کنونی میلان است.

مالدینی افزود: دوناروما از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان راه پیدا کرده و به عقیده من، بهترین دروازه بان حال حاضر دنیاست و ما باید برحسب وظیفه تمام تلاش خود را انجام دهیم تا او را حفظ کنیم.

دروازبان ۲۱ ساله میلان تا ژوئن ۲۰۲۱ با این تیم قرارداد دارد و هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد او انجام نشده است. از آنجا که بارها پیش از این، دوناروما به درهای خروج باشگاه میلان نزدیک شده، روسونری باید به شکل جدی برای تمدید قرارداد با جیانلوئیجی دوناروما وارد مذاکره شود.

باشگاه‌های رئال مادرید، پاریس سن ژرمن و چلسی پیش از این تمایل خود را برای جذب دروازه بان اصلی تیم ملی ایتالیا ابراز کرده اند.

کد خبر 431089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.