مجلس به مسئله افزایش درآمد مردم ورود خواهد کرد

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی به مسئله افزایش درآمد مردم و کاهش قیمت برخی کالاهای وابسته به ارز ورود خواهد کرد.

مهدی طغیانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون افزایش قیمت مایحتاج مردم در کشور اظهار کرد: تمام تلاش مجلس یازدهم بر این است که به دولت کمک کند تا نیازهای اساسی کشور را بدون تغییر قیمت تأمین کند.

وی افزود: متأسفانه در حال حاضر به دلیل اینکه دولت در تنگنای تأمین ارزی قرار دارد، برای تأمین مایحتاج مردم و همچنین در بازار ارز با مشکلاتی رو به رو بوده، اما خوشبختانه مشکلات دولت در مباحث ارزی برطرف شده است.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی امروز دولت به دلیل شیوع بیماری کرونا و مسدود بودن مرزهای کشور بوده که خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده برطرف شد. امیدواریم نوسان قیمت کالاهای اساسی کشور نیز کنترل شود.

طغیانی خاطرنشان کرد: گام اول مجلس شورای اسلامی در زمینه کنترل نوسان قیمت کالاهای اساسی، تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از رشد روزانه آن است. مجلس شورای اسلامی به مسئله افزایش درآمد مردم و کاهش قیمت برخی کالاهای وابسته به ارز ورود خواهد کرد.

کد خبر 431086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.