اعلام برنامه لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ توسط AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا جدول زمانی فصل آینده این رقابت های را اعلام کرد اما این در حالی است که هنوز به طور رسمی تکلیف مسابقات امسال مشخص نشده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روزنامه الوطن قطر، کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه زمانی لیگ قهرمانان فصل آینده را اعلام کرد و قرار است مسابقات فصل ۲۰۲۱ با حضور ۴۰ تیم در ۱۰ گروه ۴ تیمی برگزار شود. مراسم قرعه کشی این دوره از رقابت‌ها در دسامبر سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

طبق برنامه AFC مرحله مقدماتی فصل آینده در دی ماه امسال و مرحله گروهی هم بهمن همین سال برگزار می‌شود. هفته نخست مرحله گروهی در ۸ و ۹ فوریه (۲۰ و ۲۱ بهمن)، هفته دوم ۱۵ و ۱۶ فوریه (۲۷ و ۲۸ بهمن)، هفته سوم ۱ و ۲ مارس (۱۱ و ۱۲ اسفند ۹۹)، هفته چهارم ۱۵ و ۱۶ مارس (۲۵ و ۲۶ اسفند)، هفته پنجم ۱۲ و ۱۳ آوریل (۲۴ و۲۵ فروردین ۱۴۰۰) و هفته ششم ۲۶ و ۲۷ آوریل (۷ و ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا مرحله یک شانزدهم نهایی را در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد کرد که بر این اساس مرحله رفت یک شانزدهم نهایی روزهای ۱۶ و ۱۷ می (۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) و دور برگشت روزهای ۲۴ و ۲۵ می (۴ و ۵ خرداد ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

کد خبر 431084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.