پی که: بارسا هنوز هم می‌تواند قهرمان شود

علی رغم از دست دادن دو امتیاز حساس برابر سلتاویگو، مدافع اسپانیایی بارسا به نتایج ادامه مسابقات خوشبین است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو دپورتیوو، پس از تساوی بارسلونا برابر سلتاویگو و پیروزی رئال برابر اسپانیول، بارسلونا صدر جدول را به رئال تقدیم کرد تا در هفته‌های پیش رو کار آبی اناری‌ها برای کسب عنوان قهرمانی بسیار سخت شود.

جرارد پی با انتشار توییتی پس از دیدار برابر سلتاویگو با اشاره به وجود شانس قهرمانی برای بارسا، نوشت: جنگیدن تا آخرین لحظه بخشی از هویت ماست. سرمان را بالا می‌گیریم و روز سه شنبه برای پیروزی به میدان می‌رویم.

پی که همچنین در توییت خود اشاره کرده بود: یک چیز را فراموش نکنید، ما بارسا هستیم و هنوز هیچ چیز به پایان نرسیده است. او اعتقاد دارد که تیمش می‌تواند در رقابت‌های آتی نتایج خوبی کسب کند و نهایتاً صدر جدول را از آن خود کند.

روز سه شنبه بارسلونا باید به مصاف اتلتیکو برود و در صورت عدم کسب پیروزی در این مسابقه، شانس ریالی ها برای قهرمانی بسیار بالا خواهد رفت.

در حال حاضر رئال مادرید با اختلاف دو امتیاز در صدر جدول قرار دارد و با توجه به پیروزی در دیدار رو در رو، حتی در صورت مساوی شدن امتیازها در پایان رقابت‌ها، باز هم رئال مادرید به عنوان قهرمان انتخاب خواهد شد.

کد خبر 431080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.