شهر خودرو ۲ _  ۱ ذوب آهن/ شکست گاندوها  در روزهای سخت

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم شهر خودرو رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود شهر خودرو به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یکشنبه _۸ تیرماه_ تیم‌های شهر خودرو مشهد و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه امام رضا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود شهر خودرو به پایان رسید.

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های شهر خودرو و ذوب آهن

ورزشگاه: امام رضا

بازی بدون حضور تماشاگر

گل‌ها:
شهر خودرو: سعید صادقی (دقیقه پنچ و ۶۱)

ذوب آهن: ایوان مارکوویچ (دقیقه ۴۱)

اخطار:
شهر خودرو: محمدعلی فرامرزی، محمد آقاجانپور، سعید صادقی، محمد قاضی.
ذوب آهن: هادی محمدی

شهر خودرو: مهدی رحمتی، محمد آقاجانپور، محمد حسین مرادمند، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، امید منصوری، میلاد سرلک، سعید صادقی، محمدعلی فرامرزی، محمد قاضی، محمدرضا خلعتبری، حسین مهربان، علیرضا اسد آبادی، حسن جعفری، علی طاهران، محمد جواد کیاء، مرتضی خراسانی، روح الله سیف اللهی و علی نبی زاده.

سرمربی: مجتبی سر آسیایی

ذوب آهن: مهدی خلیل، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، فرشاد محمدی مهر، مهران درخشان فر، ایوان مارکوویچ، محمد نژاد مهدی، یوسف بهزادی، معراج اسماعیلی، علیرضا چراغعلی، حمید ملکی، رضا حبیب زاده، علیرضا منظمی و سجاد آقایی.

مربی: حسن استکی

داور: رضا کرمانشاهی

کمک داور: حسن انتظاری، احد سلطانی و علی بای.

شرح بازی:
بعد از مدتی طولانی دوری از فوتبال به خاطر ویروس کووید ۱۹ در ادامه لیگ برتر فوتبال و هفته بیست و دوم، تیم‌های شهر خودرو و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که تیم شهر خودرو علی نعمتی و فرشاد فرجی را به خاطر محرومیت در اختیار نداشت. بازی بدون حضور تماشاگر آغاز شد، با توجه به میزبانی شهر خودرو این تیم دقایق اول تا حدودی بازی را در دست گرفت و در دقیقه پنج سعید صادقی موفق شد گل نخست این تیم را به ثمر برساند. ذوب آهن پس از دریافت گل خود را به دروازه شهر خودرو رساند اما خطری دروازه این تیم را تهدید نکرد تا اینکه دقیقه ۱۸ دانیال اسماعیلی فر برای ذوب آهن پنالتی گرفت. اسماعیلی فر پشت توپ ایستاد ولی توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و توسط مهدی رحمتی برگردانده شد، بلافاصله محمد رضا خلعتبری ضد حمله‌ای روی دروازه ذوب آهن ایجاد کرد که شوت بازیکن شهر خودرو را مهدی خلیل گرفت. قابل ذکر است با توجه به توافقی که بین تیم ذوب آهن و لوکا بوناچیچ صورت گرفته این مربی از دیگر بازی ذوب آهن هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.
در دقیقه ۳۷ ذوب آهن توپ و میدان را بیشتر در اختیار دارد و ضرباتی به سمت دروازه شهر خودرو زده شد، اما مهدی رحمتی دروازه تیم خود را بسته نگه داشت. دقیقه ۴۱ بازیکن خارجی ذوب آهن روی دفع ناقص مدافع شهر خودرو گل تساوی را وارد دروازه شهر خودرو کرد. دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفته شد که این نیمه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه دوم:
با شروع نیمه دوم بازیکن شهر خودرو به سمت دروازه ذوب آهن حرکت کرد و بازیکن ذوب آهن در محوطه جریمه توپ آن را گرفت که بازیکنان شهر خودرو اعتقاد به پنالتی داشتند. در دقایق ۵۳ بازی برابری را شاهد هستیم که هردو تیم با انگیزه زیاد به دروازه یکدیگر حمله کردند. شهر خودرو در سمت راست دفاعی ضعف نشان داده که بیشتر حملات ذوب آهن از آن ناحیه صورت گرفته است. دقیقه ۶۱ بازیکن شهر خودرو روی غفلت مدافعین ذوب آهن توپ را برای سعید صادقی ارسال کرد و این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را به سمت دروازه ذوب آهن زد که مهدی خلیل با یک حرکت ناقص نتوانست مانع گلزنی شود. دقیقه ۶۵ حسن جعفری به جای محمد آقاجانپور وارد زمین شد تا در سمت راست دفاعی شهر خودرو به دیگر بازیکنان این تیم کمک کند. علیرضا چراغعلی هم در آن سمت به جای فرشاد محمدی مهر وارد زمین شد. مهدی رحمتی که در این دیدار دروازهبان خوبی نشان داده با یک حرکت به موقع مانع از گلزنی ذوب آهن شد. دقیقه ۹۰ ذوب آهن روی ضربه کرنر دروازه شهر خودرو را تهدید کرد. چهار دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفته شد و درنهایت بازی با نتیجه دو بر یک به سود شهر خودرو به پایان رسید.

شرح گل:
دقیقه ۵: علی فرامرزی با یک ارسال دقیق توپ را به سعید صادقی رساند و این بازیکن با یک ضربه سر چکشی توپ را وارد دروازه ذوب آهن کرد.

دقیقه ۴۱: قاسم حدادی فر روی یک ضربه آزاد توپ را به سمت دروازه شهر خودرو ارسال کرد که با دفع ناقص مدافع شهر خودرو، توپ به ایوان مارکوویچ بازیکن خارجی ذوب آهن رسید و او با یک بغل پا گل تساوی را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۱: سعید صادقی روی ارسال بازیکن هم تیمی خود با یک ضربه دقیق و اشتباه مهدی خلیل برای دومین بار دروازه ذوب آهن را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۸: ضربه سر بوحمدان با اختلافی کم به بیرون رفت.
دقیقه ۱۹: محمد علی فرامرزی با خطا در محوطه جریمه دانیال اسماعیلی فر را متوقف می‌کند که برای ذوب آهن اعلام پنالتی شد و خود دانیال اسماعیلی فر پشت توپ قرار گرفت، اما توپ با برخورد به تیرک دروازه توسط مهدی رحمتی برگردانده شد.
دقیقه ۲۰: بعد از پنالتی که بازیکن ذوب آهن از دست داد، محمدرضا خلعتبری ضد حمله‌ای را روی دروازه ذوب آهن ایجاد کرد اما مهدی خلیل توپ را گرفت.
دقیقه ۳۴: ضربه محکم بازیکن ذوب آهن را مهدی رحمتی دفع کرد.
دقیقه ۳۹: محمدرضا خلعتبری با عبور از بین دو مدافع میانی ذوب آهن با مهدی خلیل تک به تک شد اما ضربه چیپ این بازیکن محکم بود و درون دروازه قرار نگرفت.
دقیقه ۴۴: ضربه ارسالی قاسم حدادی فر را دروازبان شهر خودرو برگرداند.
دقیقه ۴۹: محمد رضا عباسی توپ را به سمت دروازه شهر خودرو زد که مهدی رحمتی با دست چپ این توپ را به صورت ناقص دفع کرد که محمد علی فرامرزی با یک تکل به موقع مانع از گلزنی بازیکن ذوب آهن شد.
دقیقه ۵۱: روی ارسال بازیکن شهر خودرو، محمد حسین مرادمند با ید ضربه سینه توپ را به تیرک دروازه ذوب آهن زد.
دقیقه ۷۰: محمدرضا خلعتبری با یک ارسال گل سوم شهر خودرو را به ثمر رساند اما کمک داور گل را آفساید و مردود اعلام کرد.
دقیقه ۷۸: واکنش خوب و به موقع مهدی رحمتی مانع از گلزنی بازیکن ذوب آهن شد.

کد خبر 431054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.