مرد آمریکایی دختران اراکی را فریب داد

جزئیات خودکشی دو اهوازی در یک روز، فریب دختران اراکی توسط مرد آمریکایی، بازداشت استاد بزرگ در مشهد و قتل وحشیانه مادر به دست پسر را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش‌نشانان جوان ۱۸ ساله را از خودکشی منصرف کردند.

ابراهیم قنبری اظهار کرد: گزارشی از یک مورد خودکشی در منطقه گلستان به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع‌رسانی شد و پس از حضور نیروها در محل، مشخص شد، زن ۳۴ ساله‌ای قصد خودکشی دارد و می‌خواهد خود را از بالکن طبقه پنجم مجتمع مسکونی به پایین پرتاب کند که با حضور آتش نشانان ایستگاه ۷۷ و مشاوره کارشناسان این مرکز، زن جوان از خودکشی منصرف و به پایین هدایت شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه با اشاره به خودکشی یک جوان دیگر، اضافه کرد: گزارشی از یک مورد خودکشی در ابتدای پل نادری به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع‌رسانی شد و تیم امداد و نجات ایستگاه ۵۵ به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: گروه اعزامی با پسر جوان ۱۸ ساله‌ای مواجه شدند که می‌خواست خودکشی کند و با مشاوره کارشناسان مرکز، این جوان از خودکشی منصرف شد.

دزد برج لاکچری کلید خانه‌ها را داشت

یک مقام ارشد انتظامی گفت: پرونده‌ای با موضوع سرقت خانه به دادخواهی یکی از شهروندان در کلانتری ۱۴۷ گلبرگ تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

مرتضی نثاری توضیح داد: شاکی در تحقیقات اولیه اظهار کرد که ساعت ۲۱ همراه خانواده‌ام از خانه خارج و حدود ساعت یک بامداد به خانه بازگشتم و در بدو ورود متوجه شدم درب واحد از ناحیه لولا باز شده است، به سرعت وارد منزل شدم و مشاهده کردم همه اتاق‌ها بهم ریخته شده و طلاهای همسرم به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به سرقت رفته است.

وی افزود: هنگام رسیدگی و انجام تحقیقات پرونده‌ای دیگری با موضوع سرقت منزل به این پایگاه ارجاع و مشخص شد، سرقت جدید از منزل همسایه طبقه بالای شاکی قبلی بوده و مقداری طلا و وجه نقد مجموعاً به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال سرقت شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، تیمی از کارآگاهان پایگاه به محل سرقت اعزام و در بررسی اولیه متوجه شدند، سرقت داخلی بوده و از سوی آشنایان یا یکی از اهالی ساختمان صورت گرفته است و سارق با صحنه سازی قصد منحرف کردن مسیر تحقیقات را دارد، بعد از تحقیقات فراوان پلیس متوجه شد که یکی از همسایگان دزد است و متهم بعد از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد.

مرد آمریکایی دختران اراکی را فریب داد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری فردی که دختران جوان را با عنوان دروغین دکتری مقیم آمریکا فریب می‌داد، در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی استان خبر داد و گفت: استاد دانشگاه قلابی مقیم آمریکا در اراک دستگیر شد، وی در فضای مجازی دختران زیادی را در دام خود انداخته بود.

محمود خلجی اظهار کرد: در تحقیقاتی مأموران پلیس امنیت عمومی استان گزارش‌هایی از فریب و اغفال دختران جوان از خانواده افراد مرفه در فضای مجازی را دریافت کردند و مشخص شد این افراد توسط شخصی که خود را دکتری مقیم یکی از ایالت‌های آمریکا معرفی کرده است، مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: با شناسایی این فرد در عملیاتی غافلگیرانه در حین تردد در شهر اراک دستگیر و با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده به جرم خود اعتراف کرد و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

بازداشت استاد بزرگ در مشهد

بر اساس تحقیقات صورت گرفته از سوی کارشناسان پلیس فتا، باند شیادی در مشهد که به بهانه رمالی از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند، منهدم شد. رد این فرد و افراد دخیل در این پرونده در مشهد زده شد و دو روز قبل متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته رئیس پلیس فتای خراسان رضوی، در این پرونده مردی ۵۳ ساله که با عنوان استاد بزرگ شناخته می‌شود، به همراه دو جوان که در این شیادی‌ها به وی کمک می‌کردند، دستگیر شدند.

جواد جهانشیری خاطرنشان کرد: جوان‌ها هر دو دانشجو هستند، اما متهم اصلی دیپلم ردی است و مدرک سیکل دارد و پیگیری پرونده نشان داد که این فرد دو سابقه کیفری دیگر نیز در همین زمینه داشته و برای سومین بار دستگیر شده است، تحقیقات برای شناسایی سایر شاکیان و میزان دقیق کلاهبرداری در این پرونده آغاز شده است.

قتل وحشیانه مادر به دست پسر

رئیس پلیس بوشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع قتل عمد در شهر کاکی، مأموران پلیس آگاهی شهرستان دشتی سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

خلیل واعظی تصریح کرد: مأموران با حضور در محل جنایت و بررسی‌های اولیه دریافتند، مردی جوان که معتاد به مصرف مواد مخدر صنعتی شیشه مادر ۷۵ ساله خود را در خانه مورد ضرب و شتم قرار داده و او را به قتل رسانده است.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی، قاتل در محل وقوع حادثه دستگیر شد، اضافه کرد: قاتل پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 431053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.