قلعه نویی: بازیکنان کروناییمان هنوز در تمرینات نیستند/ مسابقه بعد از ۱۰۰ رور سخت است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با طرح پروتکل‌ها تمرینات تیم‌ها در چند مرحله آغاز شد و سپاهان نیز بر اساس همان پروتکل‌ها تمرین کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان در چهار چوب هفته ۲۲ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، با تشکر از مدافعان سلامت جامعه، و دعای شفای عاجل برای تمام بیماران اظهار کرد: با طرح پروتکل‌ها تمرینات تیم‌ها در چند مرحله آغاز شد و سپاهان نیز بر اساس همان پروتکل‌ها تمرین کرد.

وی گفت: چند نفر از بازیکنان کلیدی تیم به کرونا مبتلا شدند هنوز هم در تمرینات ما حضور ندارند، تعدادی از بازیکنان دیر به جمع ما پیوستند و در ادامه چند مصدوم نیز داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مصدومین ما بخاطر وجود شرایط نامطلوب روحی و روانی یقیناً از نظر بدنی افت می‌کنند بر همین اساس تمریناتمان را شروع کرده ایم و خوشبختانه شرایط تیمی خوبی داریم.

وی ادامه داد: مسابقه دادن آن هم بعد از صد روز شرایط را کمی سخت می‌کند و احتیاج به زمان داریم. با توجه به برگزاری مسابقات دوستانه تیم شرایط خوبی به دست آورد بالاخره دور بودن از شرایط مسابقه و ترسی که در وجود همه بابت این ویروس وجود دارد کار را کمی مشکل کرده بود.

وی تاکید کرد: عاجزانه از ملت شریف ایران خواهش می‌کنم مراقب سلامت خود باشند؛ شرایط خوبی نداریم. همه امکانات بسیج است ولی شاید امکانات ما و ایثارگری‌های ما با شرایط حاکم هم خوانی ندارد و شاید محکم‌ترین دلیل آن رعایت نکردن برخی مسائل توسط خود ما باشد. شرایط قرمز است. دغدغه‌های اقتصادی وجود دارد ولی سلامت از همه چیز مهم‌تر است. از دولتمردان می‌خواهم با توجه به اینکه خوشان اعلام وضعیت قرمز می‌کنند باید به فکر مردم باشند.

قلعه نویی گفت: کی روش استنلی در اردوی تیم سپاهان حضور دارد و شرایط نسبتاً خوبی دارد. ۱۰۰ درصد نیست ولی باید ارزیابی کنیم که تا چه میزان می‌توانیم از وی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، تصریح کرد: موضع من سلامت جامعه، مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی مردم مخصوصاً قشر آسیب پذیر جامعه بوده و هست. بارها اعلام کرده‌ام که فوتبال نمی‌تواند اولویت اول باشد ولی با توجه به اینکه مقامات تصمیم گرفتند مسابقات برگزار شود و ما مجبور هستیم تا از دستور مقامات تمکین کنیم. از نظر من مهم‌تر از فوتبال، سلامت جامعه و دغدغه‌های اقتصادی و مشکلات مردم در اولویت هستند.

وی ادامه داد: مشکل جدایی آقای تاوارس در مورد همین ویروس کرونا بود. تاوارس علاوه بر همکار دوست ما بود برای خود و خانواده‌اش آرزوی سلامتی و تندرستی دارم. بابت زحمات چندین ساله وی برای فوتبال ایران از تاوارس متشکرم. ما نمی‌توانستیم وی را از تصمیمش مبنی بر جدایی از سپاهان منع کنیم. با جدایی تاوارس مربی بسیار خوبی به ما اضافه شده است که طی روزهای گذشته با تمام وجود در حال تلاش است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خیلی ناراحت شدم که برخی تیم‌ها شاهد پارگی رباط بازیکنانشان بودند ولی ما در تمریناتمان به نحوی برنامه ریزی کردیم که شاهد کمترین آسیب باشیم. با توجه به اینکه بازیکن ۱۰۰ روز در استراحت بود مصدومیت‌ها طبیعی است. محسن مسلمان تلاش بسیار خوبی انجام می‌داد متأسفانه طی تمرینات کشیدگی برای این بازیکن پیش آمده و در نوبت صبح و بعداز ظهر در حال گذراندن دوره‌های فیزیوتراپی است و فکر می‌کنم هرچه زودتر به تمرینات عمومی بازگردد.

کد خبر 431020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.