جلالی: فوتبال باید یاد بگیرد با کرونا کنار بیاید

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: فوتبال باید یاد بگیرد با این ویروس کنار بیاید و به زندگی ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در چهارچوب هفته ۲۲ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، با ابراز خرسندی نسبت به شروع مجدد چرخه فوتبال در کشور، اظهار کرد: اگر بخواهیم توقع داشته باشیم همه چیز در عالی‌ترین شکل و صد درصد ایمنی باشد قاعتاً ممکن نخواهد بود اما از اینکه امکان برگزاری دیدارها وجود دارد خوشحال هستیم.

وی افزود: فوتبال باید یاد بگیرد با این ویروس کنار بیاید و به زندگی ادامه دهد امیدواریم در پایان این بازی‌ها همه چیز به خوبی انجام شده باشد.

وی ادامه داد: ما در زمان توقف بازی‌ها در بهترین شرایط بودیم اینکه ما توقع داشته باشیم بعد از سه ماه و نیم تعطیلی در شروع بتوانیم همان کیفیت قبل از تعطیلی را داشته باشیم فکر می‌کنم مقداری سخت باشد، اما همه تلاشمان را کرده ایم که تیم از منظرهای مختلف مخصوصاً ذهنی آماده شروع بازی‌ها باشد.

وی افزود: شرایط بدنی بازیکنان بد نیست و بیشترین مشکلمان در کارهای تیمی بوده است که در صدد رفع آنها طی چهار بازی تدارکاتی بر آمدیم. نسبت به بازی‌ها کاملاً امیدوار هستیم و تیم گل گهر خیلی جسور و آماده شروع بازی‌ها است. و بازیکنان تمام تلاش خود را برای شاد کردن دل هواداران انجام خواهند داد تا تیم گل گهر در نهایت بتواند در موقعیت مناسبی از جدول قرار بگیرد.

جلالی تصریح کرد: همه ما میدانیم که شرایط بعد از سه ماه متفاوت خواهد بود. ما برنامه کارآمدی را برای تقابل با سپاهان تدارک دیده ایم به گونه بگونه‌ای که بازیکنان کاملاً به برنامه آشنا هستند و مطمئن هستم با بالاترین درصد درصدد اجرای برنامه تیم خواهند بود. نسبت به بازی خیلی امیدوار هستیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در مورد هیچ تیمی تلقی بازی سخت نداریم چون عقیده دارم در لیگ بازی راحت نداریم در کل ۹ بازی داریم که از هر بازی امتیاز می‌خواهیم که باید به این خواسته برسیم. من به دلیل اینکه شاهد بازخوردهای خوبی از بازیکنانم در تمرینات هستم به بازی‌های پیش رو خیلی امیدوارم. به ادامه لیگ کاملاً امیدوار هستیم.

وی ادامه داد: برای شروع مجدد بازی‌ها اطلاعات ما اطلاعات قبلی در مورد سپاهان است که آن هم از رسانه‌ها شنیده ایم ولی ما سپاهان را در اوج آمادگی فرض می‌کنیم و بر این اساس کارمان را طراحی کرده ایم و امیدوارم به لطف خدا بتوانیم سربلند خارج شویم.

جلالی تاکید کرد: شرایط پیش آمده شرایط جدیدی بود که فوتبال و اهالی فوتبال تجربه آن را نداشتند هر کدام بر اساس دیدگاه‌هایی که داشتند یا منافعی که داشتند سعی می‌کردند در بحث‌ها وارد بشوند در چند ماه اخیر همه چیز تعطیل شد ولی در نهایت به این نتیجه رسیدند که این کار غیر ممکن است که با تعطیل کردن بتوانند بر کرونا غلبه کنند.

کد خبر 431019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.