انتقاد عضو شورای شهر اصفهان به انحصارگرایی در تعاونی‌های مسکن

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قشر عظیمی از همشهریان ما برای داشتن حداقل امکانات سکونت دچار مشکل هستند اما در مقابل در تعاونی‌های مسکن تسهیلات چندباره در اختیار عده‌ای خاص قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصیر ملت امروز (یکشنبه) در یکصد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر که با حضور دادستان اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه رودخانه زاینده‌رود از ارزشمندترین دارایی‌ها و در عین حال یکی از اصلی‌ترین چالش‌های اصفهان است که به دفاع کامل نیاز دارد، اظهار کرد: جای سوال است که چرا نباید درخصوص زاینده‌رود به یک سرانجام منطقی رسید؛ این رویه جای توجیه ندارد و ما باید پاسخگوی آیندگانی باشیم که می‌خواهند از زاینده‌رود استفاده کنند.

وی با تاکید بر لزوم تعامل بیشتر میان شهرداری و اداره کل دادگستری، افزود: پیگیری نشدن پرونده‌های مربوط به شهرداری باعث خواب سرمایه‌ها شده و نیاز است شعبه ویژه‌ای برای کوتاه کردن زمان بررسی این دست از پرونده‌ها در دادگستری ایجاد شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با اتخاذ این رویه امیدواریم که حداقل خطا در بررسی پرونده‌های مربوط به شهرداری رخ دهد زیرا هرگونه اشتباهی در این خصوص منافع شهر و شهروندان را تهدید می‌کند که این امر باعث بروز نگرانی در مدیریت شهری شده است.

وی با بیان اینکه یکی از امکانات در دسترس کارمندان ادارات، استفاده از ظرفیت تعاونی‌های مسکن است، خاطرنشان کرد: قشر عظیمی از همشهریان ما برای داشتن حداقل امکانات سکونت دچار مشکل هستند اما در مقابل در تعاونی‌های مسکن تسهیلات چندباره در اختیار عده‌ای خاص قرار می‌گیرد.

ملت ادامه داد: این افراد از رانت‌های ایجاد شده استفاده کرده و فرصت خانه‌دار شدن از دیگران سلب می‌شود که نیاز است مجموعه قضائی با طرح سازوکاری در این حوزه ساماندهی لازم را انجام دهد.

کد خبر 430995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.