انتفاضه تنها راه رویارویی با طرح الحاق کرانه باختری است

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری گفت: انتفاضه مردم فلسطین تنها راه مقابله با طرح الحاق کرانه باختری و تغییر معادلات است.

به گزارش ایمنا به نقل از کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، آیت‌الله محمدحسن اختری در دیدار «ناصر ابوشریف» نماینده دفتر جهاد اسلامی در ایران، تنها راه آزادی فلسطین را قیام مردم دانست و اظهار کرد: همانگونه که انتفاضه در سال‌های گذشته دستاوردهای زیادی داشته است، انتفاضه مردم فلسطین به ویژه در کرانه غربی هم می‌تواند معادلات را تغییر دهد.

وی با اشاره به پیش‌بینی و دوراندیشی‌های مقام معظم رهبری درباره موضوع فلسطین افزود: پنج سال پیش امام خامنه‌ای در مورد موضوع کرانه باختری هشدار داده بودند و با بینش قوی و آینده‌نگری خود، هشدارهای لازم را به مردم فلسطین، کشورهای اسلامی و کشورهای منطقه داده بودند و آنها را از این توطئه آگاه کرده بودند. باید با اتکا و توکل به خداوند متعال و ایمان قوی، مستحکم‌تر از گذشته برای آزادی قدس شریف تلاش کرد.

ناصر ابوشریف، نماینده دفتر جهاد اسلامی در ایران نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت کرانه غربی بیان کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا همواره می‌خواهند سرزمین مسلمانان را تصرف کنند و مردم این سرزمین را آواره کنند، این طرح از بدو تأسیس رژیم صهیونیستی مطرح بوده است.

وی افزود: البته صهیونیستی و آمریکا الان قصد دارند این طرح را با همکاری و سازش برخی رژیم‌های مرتجع عربی و سازش کاران در داخل فلسطین را پیاده کنند که متأسفانه دولت خودگردان موضع قاطعی را اتخاذ نمی‌کند و تلاش دارد با سازش، تشکیل دو دولت اسرائیل و فلسطین را دنبال کند.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، وضع اقتصادی مردم فلسطین سخت شده و رژیم صهیونیستی نیز از این وضعیت سو استفاده می‌کند.

کد خبر 430993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    0 0
    خدا شر دشمنان اسلام و ایران را به خودشان برگرداند.