صادقی: نبود تماشاگران به نفع ما است

سرمربی سایپا می‌گوید نبود تماشاگران در مصاف تیمش مقابل استقلال به سود شاگردان اوست.

به گزارش ایمنا، ابراهیم صادقی سرمربی سایپا، در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما در تلاشیم تا بتوانیم رتبه خود را بهبود ببخشیم. ما در این مدت تمرین خوبی داشتیم و بازی‌ها دوستانه خوبی برگزار کردیم و حریف سرسختی برای استقلال خواهیم بود.

او در خصوص عملکرد داوری و در خصوص نگرانی‌هایی که در خصوص داوری وجود دارد گفت: به نظر من داوران قشر زحمت کش و مظلوم فوتبال هستند. ما در نیم فصل اول اشتباهات داوری زیادی داشتیم اما نگران تیم داوری نیستیم.

سرمربی سایپا درباره مصدوم تیمش گفت: بازیکن مصدوم تیم ما امیرحسین حسین‌زاده است.. وقتی ۷۵ روز تعطیل است و قرار است که در ۴ هفته بازیکنان را آماده کنیم، چنین مسائلی پیش می‌آید. من مطمئن هستم که این بازیکن زود به جمع ما برمی‌گردد.

سرمربی سایپا درباره مصاف تیمش مقابل استقلال گفت: استقلال همیشه تیم بزرگی است و ما تلاش می‌کنیم فوتبال خوبی ارائه کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. ما همیشه بازی کردن جلوی تماشاچی را دوست داریم. نبود تماشاچی به نفع ماست اما ما دوست داریم این بیماری به پایان برسد و تماشاگران به استادیوم بازگردند.

او درباره مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی از بازیکنان تیمش گفت: من اسمش را نمی‌توانم بگویم. ما ۴ مرحله تست دادیم که بار آخر این بازیکن به کرونا مبتلا شد. او علائم ظاهری برای این بیماری نداشت و امیدوارم که او زود به شرایط سالم برگردد.

منبع: ایسنا

کد خبر 430986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.