حذف درختان خشک در پارک جنگلی النگدره

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان از حذف درختان سر تا پا خشک و معضل‌دار در عرصه پارک جنگلی النگدره خبر داد.

به گزارش ایمنا، یحیی ستوده نیا در خصوص قطع درختان خشک شده در عرصه جنگلی النگدره اظهار کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان با همکاری اداره‌کل منابع طبیعی، تصمیم بر قطع درختان خشک، معضل‌دار و خطرساز النگدره گرفته شد.

وی ادامه داد: در این راستا شناسایی و مکان‌یابی درختان خشک شده توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان انجام شده و صدور مجوز، معرفی پیمانکار و نظارت بر قطع درخت، بر عهده تیم کارشناسی اداره کل منابع طبیعی است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان تصریح کرد: تمامی درختان قطع شده با تشخیص تیم کارشناسی کاملاً خشک و معضل‌دار اعلام‌شده و امکان شکستگی شاخه‌ها و ساقه‌های آن‌ها به دلیل خشک و شکننده بودن در زمان طوفان بسیار بالاست.

ستوده نیا با اشاره به حساسیت مردم نسبت به حفظ منابع طبیعی پارک جنگلی النگدره گفت: تمامی این اقدامات در جهت ایجاد فضای ایمن و بی‌خطر برای فضای تفریحی و حفظ سلامت جانی شهروندان می‌باشد و لازم به ذکر است که در اسفندماه سال گذشته تعداد دو هزار اصله نهال انجیلی، بلوط و افرا در عرصه‌های کم پوشش النگدره غرس شد.

کد خبر 430979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.