قیمت هر شانه تخم مرغ ۲۰۰۰۰ تومان اعلام شد

براساس اطلاعیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان؛ قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی بسته به وزن آن در حدود ۲۰.۰۰۰ تومان اعلام گردیده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از شاتا، با توجه به افزایش هزینه‌ها و با هدف حفظ و استمرار تولید، موضوع بررسی قیمت تخم مرغ در دستورکار کارگروه تنظیم بازار قرار گرفت که بر اساس افزایش هزینه‌هایی از جمله: حقوق دستمزد، حمل و نقل، خوراک و مواردی از این قبیل سقف قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری حداکثر ۹۵ هزار ریال تعیین گردیده و بر این اساس قیمت مصرف کننده هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی بسته به وزن آن در حدود ۲۰.۰۰۰ تومان تعیین گردید. بدیهی است فروش تخم مرغ با قیمت‌های بالاتر از قیمت مصوب تخلف و در صورت مشاهده برخورد قانونی لازم با متخلفان، توسط بازرسان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان‌های صمت استانی معمول خواهد شد.

در این راستا هماهنگی لازم با سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تشکلهای تولیدی صورت گرفته و توزیع گسترده و مکفی تخم مرغ با حداقل سود عمده و خرده فروشی در مراکز یادشده در حال انجام است.

لازم به ذکر است بر اساس تصمیمات کارگروه تنظیم بازار به منظور استفاده از ظرفیت تشکل‌های اتحادیه‌های تولیدی، تنظیم بازار تخم مرغ بر عهده اتحادیه مرکزی مرغداران میهن قرارگرفته و در شرایطی که قیمت تخم مرغ در کشور روند افزایشی داشته است، با هماهنگی صورت گرفته با اتحادیه ذیربط صادرات تخم مرغ تا زمان تنظیم بازار داخلی متوقف شد.

هموطنان و مصرف کنندگان محترم در صورت مشاهده تخلفات احتمالی اعم از عدم درج قیمت، گران فروشی و غیره می‌توانند مراتب را به صورت حضوری و یا تلفنی به سازمان حمایت و سازمان صنعت معدن و تجارت استان‌ها و تلفن ۱۲۴ گزارش تا مراتب مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

کد خبر 430969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزاد IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    0 0
    چرا الکی تیتر می زنید که تخم مرغ شانه ای ۲۰ هزار تومان؟؟ من امروز رفتم یک شانه تخم مرغ ۲۰ عددی از فروشگاه شهروند خریدم ۲۲ هزار تومان،به عبارتی دانه ای ۱۱۰۰ تومان!!!