‌رویای دوستداران دوچرخه در یک قدمی تحقق/هشدار تغییر کاربری غیرقانونی در بافت قدیم تهران

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

هشدار نسبت به تغییر کاربری غیرقانونی در بافت قدیمی

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نسبت به انجام تغییرات کاربری به‌صورت غیرقانونی و ناایمن در بافت‌های قدیمی و بازارها هشدار داد.

رویای دوستداران دوچرخه در بجنورد در یک قدمی تحقق

احسان رستمی کمند، رئیس گروه حمل‌ونقل و ترافیک استانداری خراسان شمالی با اشاره به پتانسیل شهرهای استان در توسعه استفاده از دوچرخه به ویژه فواصل کوتاه سفرهای درون شهری، از تحقق رؤیای دوستداران دوچرخه و ایجاد نخستین مسیر ویژه دوچرخه در معابر شهری استان و در شهر بجنورد خبر داد.

وضعیت گرما خانه‌ها همچنان قرمز است

سید مالک حسینی، سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: اکنون چالش جدی ما مساله تأمین منابع برای نگهداری مراجعان و سطح مناسب ارائه خدمات در گرمخانه‌ها است.

طرحی برای نوسازی بافت‌های فرسوده

سید سلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور از کمک ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری‌های سراسر کشور برای نوسازی بافت‌های فرسوده شهری با اعمال تخفیف عوارض در سال‌های ۹۷ و ۹۸ خبر داد.

افتتاح هفت پروژه مختلف عمرانی و سلامت در تبریز

با حضور مسئولان استانی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، هفت پروژه عمرانی، سلامت، بهداشت و بحران توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز افتتاح می‌شود.

امدادرسانی آتش نشانی سمنان به ۱۶۶ حادثه

سعید اسماعیل پور، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سمنان گفت: مأموران این سازمان در یک ماه گذشته به ۱۶۶ مورد حادثه امداد رسانی کردند که ۷۶ مورد آن حریق و ۹۰ مورد سایر حوادث بوده است.

افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در کرمان

سید مهران عالم زاد، شهردار کرمان از افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی و ۲۵ درصدی کرایه اتوبوس‌های درون شهری در شهر کرمان خبر داد.

مدیریت مشارکتی در جامعه‌ای مدنی و موفق پیاده می‌شود

بتول معلم، معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز گفت: جامعه‌ای مدنی و موفق است که مدیریت مشارکتی در آن پیاده سازی شده و از ظرفیت‌های مردمی و سازمان‌ها، فرهنگ وران و فرهیختگان استفاده شود.

کاهش روزانه قیمت گوشت در آذربایجان شرقی

کریم قدرتی، مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: با همکاری تمامی ارگان‌های مرتبط، در سال جاری نه تنها افزایش قیمتی در گوشت قرمز روی نداد، بلکه روز به روز قیمت آن در استان رو به کاهش بود.

جمع آوری ۴۷ قلاده سگ در لاهیجان

امین رشیدی نژاد، سرپرست معاونت خدمات شهری شهردار لاهیجان از جمع آوری ۴۷ قلاده سگ بدون صاحب در این شهر خبر داد.

کد خبر 430961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.