پیانیچ به بارسا، آرتور به یووه

پس از کش و قوس‌های فراوان، انعقاد قرارداد میان بارسا و یووه برای جابجایی آرتور ملو و میرالم پیانیچ به مراحل پایانی خود رسیده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، آرتور ملو اخیراً به تورین رسیده و در حال گذراندن تست‌های پزشکی است تا بتواند به جمع بیانکونری اضافه شود و در آن سوی اروپا نیز میرالم پیانیچ قرار است تا خود را در روزهای آینده به بارسلون برساند.

براساس گزارشات، هافبک برزیلی بارسا همراه با خانواده اش و البته مدیر ورزشی این تیم با هواپیمای اختصاصی شنبه شب به تورین رسید.

با توجه به این که ارزش آرتور ۶۰ میلیون یورو برآورد شده و یوونتوسی‌ها نیز ۱۰ میلیون برای این معاوضه به بارسا پرداخت خواهند کرد، پیوستن ملو به یوونتوس طی قراردادی با ارزش ۷۰ میلیون یورو انجام خواهد شد.

به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، میرالم پیانیچ در تورین تست‌های پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و در صورت نبود مشکل، بعد از آن به بارسلونا سفر خواهد کرد.

دستمزد آرتور در یوونتوس مبلغی نزدیک هفت میلیون یورو در سال تخمین زده شده که شامل بندهایی برای دریافت پاداش می‌شود.

هر دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا تلاش می‌کنند تا این قرارداد را پیش از به پایان رسیدن سال مالی جاری به اتمام برسانند. پس از ثبت کامل قرارداد، این دو بازیکن در ادامه بازی‌های فصل نیز در تیم‌های فعلی خود بازی می‌کنند و از ابتدای فصل آینده به تیم‌های جدید خود ملحق خواهند شد.

کد خبر 430939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.