تولید محتوای تخصصی برای کودکان و نوجوانان سمنانی

رئیس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان از ایجاد زمینه مناسب برای تولید محتوای تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان این شهر خبر داد.

سمانه محمدیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری سمنان با بهره‌گیری از اساتید مجرب، تولید محتوای تخصصی برای کودکان و نوجوانان سمنانی را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به انتخاب سمنان به عنوان پایلوت اجرای طرح شهر دوستدار کودک از سوی وزارت کشور، تصریح کرد: با افتتاح "استودیو رسانه شهر" تحت نظارت مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سمنان زمینه تولید محتوای صوتی در خصوص مسائل کودکان و کتاب‌های صوتی در قالب پادکست اینترنتی فراهم شده است.

رئیس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: بر اساس تعریف سازمان یونسکو دوره کودکی و نوجوانی تا ۱۸ سالگی است که حدود چهل درصد از جمعیت شهر سمنان را شامل می‌شود و به همین دلیل برنامه‌سازی برای این رده سنی از اهمیت خاصی برخوردار است.

محمدیان عنوان کرد: الگوسازی، تقویت نشاط، شادابی، سرگرمی و تأثیر گذاری بر نحوه تربیت و سبک رفتاری کودکان مهمترین اهداف تولید محتوا برای کودکان و نوجوانان سمنانی است.

وی گفت: مباحث تربیتی، مذهبی و اخلاقی، مهارت‌های اجتماعی و خود مراقبتی، دانش افزایی و اطلاعات عمومی، مباحث ایمنی و مهارت‌های یادگیری و رفتار اجتماعی و نقش پذیری در جامعه از دیگر اهداف تولید محتوا برای کودکان است.

کد خبر 430914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.