با عاملان حواشی فینال لیگ برتر فوتسال برخورد کنید تا اپیدمی نشود

یک کارشناس فوتسال گفت: مربیان زیادی در استان اصفهان داریم که می‌توانند در فوتسال تأثیرگذار باشند اما شرایطی پیش می‌آید که مدیران و مشاوران به آن‌ها اجازه کار نمی‌دهند.

رضا صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دیدار فینال لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: از آنجایی که گیتی پسند در دیدار نخست یکی از مهره‌ها کلیدی خود اصغر حسن زاده را در اختیار نداشت، بازی سختی برای آن‌ها بود و این تیم اصفهانی در آن بازی شرایط ایده آلی نداشت و هردو تیم با توجه به تأخیر ۱۲۰ روز در برگزاری فینال، شرایط آرمانی نداشتند.

وی ادامه داد: در بازی نخست فرهاد فخیم، سعید مؤمنی و مسلم اولاد قباد سه بازیکن برتر زمین بودند، اما از ضعف مفرط دروازه بان گیتی پسند در هر دو بازی نمی‌توان گذشت و این دروازه بان روی ۵ یا ۶ گل مقصر بود. این اتفاقات باعث شد گیتی پسند به عنوان قهرمانی دست نیابد و خیلی برای فوتسال اصفهان ناراحت شدم.

صادقی افزود: در بازی برگشت با حضور حسن زاده، گیتی پسند شرایط بهتری داشت و اگر قدر موقعیت‌های خود را می‌دانست، می‌توانست در زمان عادی بازی پیروز میدان شود.

مدرس AFC ادامه داد: یکی از مواردی که به چشم می‌خورد، تعادلی بود که در بازی حفظ شده بود و هر دوتیم شرایط خوبی داشتند. تیم مس سونگون از ضعف دروازه‌بان گیتی پسند استفاده کرد و ۳ بر یک پیش افتاد و پس از آن گیتی‌پسند با تغییرات تاکتیکی بازی را به تساوی کشاند.

وی با اشاره به ضربات پنالتی، خاطرنشان کرد: هر ۴ دروازه بان پنالتی گیر نبودند و مشخص بود یک نفر باید پنالتی خراب کند که این قرعه به نام گیتی پسند در آمد. امیدوارم گیتی پسند سال‌های آینده با برنامه ریزی بهتر و انسجام بیشتر قهرمان لیگ برتر شود.

صادقی در خصوص بازی کردن بازیکنان جوانی مانند سالار آقاپور و مسعود یوسفی، افزود: اگر به جوانان خود فرصت دهیم جایگزین‌های خوبی برای این نسل تیم ملی فوتسال خواهیم داشت، اما اگر به این شکل پیش برویم در ادامه راه فوتسال ملی به مشکل برخواهد خورد که امیدوارم با تشکیل تیم ملی به جوانان فرصت بیشتری داده شود.

وی با اشاره به عملکرد مهدی جاوید، خاطرنشان کرد: مهدی جاوید در این دو بازی از شرایط خوب خود دور بود، اما بازیکنی است که چارچوب را خوب می‌شناسد و در هر تیمی حضور داشته باشد، تأثیرگذار است.

مدرس AFC در خصوص عملکرد علی افضل و کسب سه عنوان قهرمانی با سه تیم متفاوت، ادامه داد: افضل جزء مربیان با علم و دانش کشور است و بابت قهرمانی به ایشان تبریک می‌گویم و امیدوارم هر جا هست موفق باشد. مربیان زیادی در استان اصفهان داریم که می‌توانند در فوتسال تأثیرگذار باشند، اما شرایطی پیش می‌آید که مدیران و مشاوران به آن‌ها اجازه کار نمی‌دهند.

وی با اشاره به حواشی پایانی دیدار فینال افزود: کار بسیار زشتی بود و کمیته انضباطی باید به شدت برخورد کند، این صحنه‌ها باعث پس رفت فوتسال می‌شود و اگر با این رفتارها برخورد نشود، اپیدمی آن ایجاد می‌شود.

صادقی در رابطه با تیمداری نامی‌نو در لیگ برتر فوتسال، ادامه داد: امیدوارم که این اتفاق رخ دهد و خواهش می‌کنم از مدیران نامی‌نو که اگر در توان دارند به فوتسال اصفهان و ایران کمک کنند. حضور این تیم‌ها باعث پیشرفت فوتسال می‌شود و امیدوارم هایپر هم تیمداری کند. اصفهان می‌تواند سه سهمیه تأثیرگذار داشته باشد.

کد خبر 430912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.