برای مدیریت کرونا از برخوردهای قهری استفاده شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با اتخاذ برخوردهای قهری، کنترل شیوع کرونا در اصفهان مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مزروعی امروز (یکشنبه) در یکصد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر که باحضور دادستان اصفهان برگزار شد، از روندی که در قوه‌قضاییه برای مبارزه جدی با فساد اجرا می‌شود تقدیر و اظهار کرد: نیاز است در رسیدگی به این جرایم از حقوق دفاعی متهمین نیز بیش از پیش مراقبت شده و مجلس شورای اسلامی نیز در زمینه بررسی و ازبین بردن بسترهای بروز فساد اقدامات قاطع و مؤثری با اصلاح قوانین انجام دهد.

وی افزود: در روزهای اخیر شاهد بالا گرفتن میزان شیوع بیماری کرونا هستیم درحالی که ضریب رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به کمتر از ۱۰ درصد رسیده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از مسئولان امر توقع می‌رفت که در این خصوص سختگیرانه‌تر عمل کنند نه اینکه به ارائه توصیه‌های بهداشتی صرف بسنده کنند.

وی ادامه داد: وجود درصد کم افرادی که اکنون از ماسک استفاده کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند نیز شاید ناشی از همان سختگیری اولیه هنگام شیوع کرونا باشد.

مزروعی از دادستان اصفهان خواست به عنوان مدعی‌العموم یا در قالب ستاد مبارزه کرونا، استفاده از ماسک و رعایت موازین بهداشتی را الزامی کرده و با افرادی که آن را رعایت نمی‌کنند با اتخاذ برخوردهای قهری مقابله شود.

کد خبر 430909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.