روزنامه‌های ورزشی ۸ تیر؛ نبرد قعر و سدر

پیکان و پرسپولیس بعد از مدت‌ها نبود فوتبال در تقابلی حساس مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد، تقابلی که پیکان در آن در سودای سقوط نکردن و پرسپولیس در آن در پی آغاز راه پوکر قهرمانی است.

به گزارش ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - یکشنبه ۸ تیر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "آقا یحیی اجازه بدهد پنالتی می‌زنم " به اظهارات علی علیپور مهاجم گلزن سرخپوشان پرداخت، کسی که آخرین پنالتی خود را به طرز عجیبی تقدیم دستان گلر ماشین سازی کرد و بعید است مجدداً به پنالتی زن اول سرخ‌ها بدل شود.

این روزنامه همچنین مدعی شد که شیخ دیاباته مهاجم بلند قامت استقلال که چندی پیش به فرانسه سفر کرده بود فعلاً امکان بازگشت به ایران را ندارد.

"گل" با عنوان"آغاز پوکر" به مصاف حساس پرسپولیس و پیکان پرداخت، مصافی که در آن سرخ‌های پایتخت به دنبال پیروزی دیگر و برداشتن گامی بلند برای چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ هستند.
این روزنامه در عنوانی دیگر به اظهارات بهزاد غلامپور پرداخت که مدعی شده است که داور با استقلال بد رفتاری کرده است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "تاج ۸۰ میلیارد بدهی مالیاتی گل روی سر فوتبال" به بدهی مالیاتی سنگین فوتبال ایران پرداخت، مالیات‌هایی که عمده آن از قرارداد ویلموتس و کی‌روش به جا مانده است.

این روزنامه همچنین از نقل قول مدیر روابط بین الملل استقلال مدعی شد که دیاباته تعهد داده است که پنجشنبه به ایران باز می‌گردد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "جام با طعم گاز اشک آور" به حواشی قهرمانی مس سونگون در فینال لیگ برتر فوتسال پرداخت، قهرمانی که در میان گازها و اشک‌ها گم شد.
این روزنامه در دیگر عنوان خود به پیشنهاد جدی آژاکس آمستردام به جهانبخش پرداخت.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"توقف مطلقاً ممنوع " به حساسیت‌های ۹ دیدار باقیمانده پرسپولیس در لیگ برتر در راه قهرمانی پرداخت، مصاف‌هایی که آغاز آن از امشب و دیدار سرخپوشان با پیکان کلید می‌خورد.

"صدای سپاهان" با عنوان "پیام امسال علیه پیام پارسال" به عزم پیام نیازمند برای شکست رکورد شخصی ۱۵ کلین شیت در یک فصل پرداخت، رکوردی که تا بدین جای کار ۱۴ کلین شیت برای نیازمند در فصل جاری بوده است و گلر مستعد سپاهان می‌تواند با ادامه عملکرد خوب خود در این فصل این آمار را بهبود ببخشد.

"سبز سبزم" با عنوان "قدرتمندانه استارت بزن " به مصاف حساس شهر خودرو و ذوب آهن در مشهد پرداخت، مصافی که اولین تجربه بوناچیچ روی نیمکت ذوب آهن نیز است.

کد خبر 430908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.