توسعه پایدار در سایه عدالت شکل می‌گیرد

شهردار بندرعباس گفت: به طور حتم کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است.

عباس امینی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با گرامیداشت روز قوه قضائیه، اظهار کرد: هفته اول تیرماه یادآور سالروز فاجعه جان سوز و دردناک شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه این ایام برای تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضائی کشور، به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است، افزود: به طور حتم کار و تلاش در مسیر عدالت‌گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: بی‌شک توسعه پایدار در سایه عدالت شکل می‌گیرد و پایه‌های قضاوت اگر روی گسل تبعیض و فساد استوار شود؛ کوه عدالت متزلزل و توسعه ناکام خواهد ماند.

امینی زاده ادامه داد: این ایام فرصت مغتنمی است برای یاد کردن از تلاشگران عرصه عدل و داد، تکریم تلاش قوه قضائیه و به ویژه تجلیل از مقام شامخ شهدای این عرصه است تا به نوعی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهاد قوه قضائیه پاس داشته شود.

وی اضافه کرد: قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان رکن اساسی نظام، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

کد خبر 430883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.