جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ+ مشخصات

گلکسی واچ ۳ جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ است که در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نسل اول ساعت‌های هوشمند سامسونگ دارای حلقه چرخانی در اطراف نمایشگر بود که قابلیت‌های مختلفی ارائه می‌کرد، اما این قابلیت در مدل‌های بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ حذف شد و مدل خازنی جایگزین مدل حلقه‌ای چرخان شد.

بر اساس گزارشات منتشر شده، گلکسی واچ ۳ (Samsung Galaxy Watch 3)، دوباره به حلقه چرخان مجهز خواهد شد. این ساعت هوشمند در دو مدل با اندازه ۴۱ و ۴۵ میلی متری وارد بازار می‌شود که شماره مدل آن‌ها به ترتیب SM-R۸40 و SM-R۸50 و صفحه نمایش این دو مدل گوشی ۱.۲ و ۱.۴ اینچ است.

مدل ۴۱ میلی متری این ساعت دارای باتری ۲۴۷ میلی آمپر ساعتی و مدل ۴۵ میلی متری دارای باتری ۳۴۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود؛ این مدل ساعت ضد آب و گرد و غبار بوده و در برابر عوامل خارجی نیز مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد گلکسی واچ ۳ سامسونگ به حسگر نوار قلب (ECG) مجهز است و امکان نظارت بر فشار خون را نیز برای کاربران فراهم می‌کند. این ساعت هوشمند دارای یک گیگابایت حافظه رم و هشت گیگابایت حافظه ذخیره سازی است؛ انتظار می‌رود شرکت سازنده برای تولید ساعت هوشمند خود از سیستم عامل جدید تایزن ۵.۵ استفاده کند.

نوع چیپست مورد استفاده در این محصول هنوز مشخص نشده است. رابط کاربری این ساعت نیز تغییر خاصی نسبت به نسل‌های پیشین خود نکرده و تنها در بعضی موارد ارتقا یافته است.

کد خبر 430843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.