دروازبان تیم ملی لبنان ۵ میلیارد تومان برای ذوب آهن آب خورد

مهدی خلیل، دروازبان ذوب آهن و تیم ملی لبنان با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، خبر از دائمی شدن قراردادش با این باشگاه اصفهانی داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی خلیل که در نیم فصل دوم و به صورت قرضی از العهد لبنان به جمع ذوبی‌ها پیوسته بود، بعد از ظهر روز گذشته شنبه - ۷ تیر ماه - با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که برای سال آینده با ذوب آهن قرارداد بسته است.

خلیل که دروازبان تیم ملی لبنان است، در چهار دیدار رسمی‌ که برای باشگاه اصفهانی به میدان رفته، پنج گل دریافت کرده اما با این حال نکات مثبتی در او دیده می‌شود که هواداران سبزها را امیدوار کرده است. با این وجود نمی‌توان در خصوص سطح کیفی این دروازه‌بان با این تعداد بازی اظهار نظر قطعی کرد.

حالا طبق اسنادی که به دست ایمنا رسیده است، ذوب آهن برای حضور قرضی خلیل تنها برای نیم فصل ۷۵ هزار دلار هزینه کرده و علاوه بر این‌ها طبق بندی که برای ادامه همکاری با مهدی خلیل به توافق دو طرف رسیده، ذوبی‌ها موظف هستند تا ۱۷۰ هزار دلار دیگر را نیز پرداخت کنند. این یعنی در مجموع باشگاه اصفهانی باید ۲۴۵ هزار دلار که با دلار ۲۰ هزار تومانی چیزی نزدیک به پنج میلیارد تومان می‌شود برای سنگربان لبنانی خود برای یک فصل و نیم پرداخت کند.

ذوبی‌ها روز گذشته نیز لوکا بوناچیچ کروات را برای هدایت تیم خود در هشت مسابقه به ایران آوردند، همه این هزینه‌ها در شرایطی اتفاق می‌افتد که مدیران ذوب آهن بارها صحبت از بدهی‌های چند صد میلیاردی داشته‌اند، اما بریز و بپاش‌هایشان خبر از واقعیت دیگری دارد.

کد خبر 430822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.