تشکیل بیش از ۳۰۰ پرونده تخلف شهری در دامغان

شهردار دامغان با بیان اینکه سال گذشته ۳۳۲ فقره پرونده تخلف ساختمانی در ماده ۱۰۰ این شهرداری تشکیل شده است، گفت: از این تعداد پرونده ۲۳۵ مورد به صدور رای منجر شده است.

به گزارش ایمنا، مسلم نصرتی با بیان اینکه در سال گذشته ۳۳۲ فقره پرونده تخلف ساختمانی در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری دامغان تشکیل شده است، اظهار کرد: از این تعداد پرونده، ۲۳۵ فقره منجر به صدور رأی شد و همچنین میزان جریمه متخلفان ساختمانی از این کمیسیون ۳۵ میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه ۲۷ فقره تخلف ساختمانی دامغان به استناد صدور رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری تخریب‌شده است، افزود: بنای بدون مجوز، مازاد بودن ساخت و ساز و ساخت خلاف اصول شهری و شهرسازی عمده تخلفاتی بوده که منجر به تشکیل پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری دامغان طی سال گذشته شد.

شهردار دامغان با بیان اینکه ۲۴ هزار پلاک ثبتی در این شهر وجود دارد، خاطرنشان کرد: چهار هزار پلاک مربوط به زمین‌های بلااستفاده و باغی محسوب می‌شود از سوی دیگر این شهر دارای ۲۱۶ هکتار بافت فرسوده است.

نصرتی با بیان اینکه ۱۵ درصد مردم دامغان در پرداخت عوارض مشارکت دارند، عنوان کرد: بدهی مردم و دستگاه‌های اجرایی شهرستان به شهرداری ۴۰ میلیارد تومان محاسبه شده که سهم مردم ۳۰ میلیارد تومان و سهم ادارات ۱۰ میلیارد تومان است.

منبع: مهر

کد خبر 430790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.