آذری: رنگ سبز برایم مقدس است/ امروز طرفدار فولادم

سعید آذری می‌گوید که درباره مربیان و سرپرستان تیم ها نظری ندارد و فقط در مورد مدیران اظهارنظر می‌کند.

به گزارش ایمنا، سعید آذری مدیرعامل فولاد پس از حضور در فدراسیون فوتبال و جلسه با اعضای این نهاد، در مقابل خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوال آن‌ها گفت: یک کاری با آقای نبی داشتم، می‌خواستم شما را گمراه کنم که گفتم کفاشیان!

او درباره حواشی بازی با استقلال عنوان کرد: ما حواسمان به حواشی نیست و ما به یک متنی به نحو احسن پرداختیم، پروتکل‌ها را رعایت کردیم و تلاش کردیم بهانه‌ای دست کسی ندهیم. باتوجه به تمهیداتی که در فولاد اندیشیده شده بود، این اتفاق افتاد که به بهترین وجه در استادیوم ما تمام پروتکل‌ها رعایت شدند و استقلالی‌ها شاهد این بودند که همه چیز کاملاً رعایت شده بود و همکاران ما ۵:۲۵ صبح از استادیوم بیرون آمدند و استراحت کردند. از این حیث خوشحالم اولین بازی با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت و فدراسیون پزشکی - ورزشی

وی افزود: من تا حالا نشده در مورد نقطه نظر مربیان و سرپرست تیم‌ها صحبت کنم، اگر درباره مدیران باشد در خدمتم. این برداشت شماست که اتهام به فولاد بوده، من چیزی که مدیریت اجازه دهد پاسخ می‌دهم و اینکه برداشت شما چیست و فضای مجازی چه گفته، برایم مهم نیست. ما تیممان را به بهترین نحو تجهیز کردیم و ۲۰ روز در تهران اردو داشتیم و تمرین آمادگی جسمانی و فنی داشتیم و ۱۲ روز هم در هوای گرم اهواز تمرین کردیم و در بازی هم تلاش کردیم و پیروز شدیم. اینکه بعد از بازی چه شده، مهم نیست.

ّآذری در خصوص اظهارات سعادتمند گفت: این مواضع مدیریتی آقای سعادتمند است که خودش از مدیران کارکشته وزارت ورزش است و خودش بررسی می‌کند و در ارتباط با باشگاه فولاد خوزستان اگر مدیران عالی رتبه فولاد خوزستان صحبتی کرده باشند، بنده بعد از مطالعه کامل صحبت خواهم کرد اما تیم ما باتوجه به تلاشش در بازی پیروز شد و من اجازه نمی‌دهم در مقابل سرپرست و سرمربی محترم یک باشگاه موضع بگیرم.

مدیرعامل فولاد در مورد درگیری هاشمی نسب و دانشگر عنوان کرد: برایم جای تعجب بود که این اخبارها از کجا می‌آید. وقتی بچه‌ها آمدند و وریا و دانشگر آمدند و من به آن‌ها خسته نباشید گفتم و مشتمان را بهم زدیم و درگیری ندیدم اما بعد خبر زدند که مهدی هاشمی نسب با دانشگر درگیر شده. اصلاً همچین چیزی نیست و من چیزی ندیدم.

او راجع به عملکرد داور هم توضیح داد: کارشناسان بارها و بارها صحنه را نشان دادند و نظرشان را گفتند، نظر ما مهم نیست. همانطور که در ذوب آهن نبود و در چند بازی حق و حقوق ذوب آهن را خوردند. آنجا هم کارشناسان نظر دادند و اینجا هم نظر ما مهم نیست. مهم این است که فولاد زحمت کشید و در ۱۱ به ۱۱ هم شما همه بازی را دیدید و ما دو موقعیت داشتیم و یک پنالتی برایمان گرفته نشد و ضربه سر احمدزاده را حسینی گرفت، می‌خواستم به او تبریک بگویم چون به نظر من چهره برتر این بازی دروازه بان استقلال بود، چون اگر درخشش او نبود نتیجه تغییر پیدا می‌کرد.‌

وی در ادامه عنوان کرد: ما شایسته برد بودیم و برایش زحمت کشیدیم آینده نشان می‌دهد کی چند مرده حلاج است. امیدوارم فوتبال ما به سمتی برود که بتوانیم واقع بین تر باشیم، بنده به عنوان کسی که حق را گفته، زمانی که استقلال مثل گوشت قربانی بود باوجود اینکه در فولاد بودم درباره استقلال اظهار نظر کردم و حالا هم با صراحت می‌گویم هیچ حقیقتی را تحت شعاع این مسائل قرار نمی‌دهم؛ من نه پرسپولیسی ام نه استقلالی نه سپاهانی نه ذوب آهنی و نه فولادی؛ امروز طرفدار فولادم چون نانی که سر سفره می‌برم باید حلال باشد و در در ازای پولی که می‌گیرم باید کار کنم، یک رنگ برایم مقدس است و رنگ سبز است؛ رنگی که از ۱۳۶۰ برایش زحمت کشیدم، مربی بودم قهرمان آسیا شدم و به عنوان دیر به بالاترین جا رسیدم. فولاد الان اولویت اول و آخرم است و ما بردی که مقابل استقلال داشتیم نان همت و غیرت بچه‌ها را خوردیم و این مسائل حواشی که در فضای مجازی است و نمک کار است و من حوصله پاسخ به آن‌ها را ندارم.

آذری با اشاره به اساسنامه گفت: فکر کنم مواضع من درباره اساسنامه را همه می‌دانند، فکر کنم مشکل اصلی که فیفا گذاشته باز تعریف نوع فدراسیون که نهاد عمومی غیر دولتی است که یا ما باید این را در فیفا جا بیاندازیم یا قوانین داخلی را درباره این رشته تغییر دهیم. یا باید درباره فوتبال قانون جدید بگذاریم یا عزیزان در فیفا را متقاعد کنیم که این تصمیم درست است.

وی افزود: فکر کنم تا آخر هفته پول بازیکنان برزیلی را به حساب بریزند و امروز جلسه ویدئو کنفرانس داشتیم و در عرصه بین المللی مشکلی نخواهیم داشت. ما تا حالا سه بار برای پاتوسی بلیت گرفتیم، شما روی سیستم بلیت را می‌بینید اما وقتی فیزیکی صادر می‌شود این را نمی‌بینید، ما خیلی تلاش کردیم قبل بازی استقلال پاتوسی را برسانیم و کانکشنی که باعث می‌شود او سوار شود و بیاید امارات قطع شد و نتوانستیم او را به زمین بیاوریم، نوبت بعدی ۲۹ ژوئن است که امیدواریم او را بیاوریم.

منبع: ورزش سه

کد خبر 430781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.