برای امتیاز گرفتن مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم/  فردا پیکان جدیدی را خواهید دید

سرمربی پیکان تهران گفت: اصلاً نگران بازی با پرسپولیس نیستیم و با این روحیه و برای امتیاز گرفتن به مصاف آن‌ها خواهیم رفت تا یک یا ۳ امتیاز را به دست آوریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با پرسپولیس که به صورت آنلاین برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدا مخالف برگزاری لیگ بودیم، اما اکنون سازمان لیگ تصمیم گرفته که بازی‌ها انجام شود. دستور سازمان لیگ را اطاعت می‌کنیم و مسابقه می‌دهیم. شرایط از قبل خیلی سخت‌تر است و مشکل‌تر خواهد شد. امیدوارم اتفاق ناگواری برای هیچ فوتبالیست و عوامل اجرایی مسابقات نیفتد.

سرمربی پیکان در خصوص بازی با پرسپولیس صدرنشین و اینکه آیا نگرانی از جایگاه پرسپولیس ندارند، خاطرنشان کرد: جدول را فراموش کرده‌ایم و برای بچه‌های تیم‌مان این گونه ترسیم کرده‌ایم که ۱۰ تیم هستیم و ۹ مسابقه داریم. باید در میان این ۱۰ تیم سهمیه آسیایی بگیریم و به این معناست که باید جزء ۳ تیم برتر این ۱۰ تیم باشیم. فاصله بین پیکان و پرسپولیس نشان دهنده اختلاف آمادگی آن‌ها با ما نیست و مطمئناً شرایط‌مان با پرسپولیس یکسان است. اصلاً نگران بازی با پرسپولیس نیستیم و با این روحیه و برای امتیاز گرفتن به مصاف آن‌ها خواهیم رفت تا یک یا ۳ امتیاز را به دست آوریم.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا دیدارهای تدارکاتی فراوان پیکان پیش از سرگیری لیگ برتر، سودمند بوده یا خیر، تصریح کرد: چون شناخت کافی از بازیکنان نداشتم باید از نظر روحیه بخشی و تعیین نوع بازی بچه‌ها به آن‌ها نزدیک می‌شدم. برای همین نیاز داشتیم بازی‌های تدارکاتی زیادی را انجام دهیم. خوشبختانه در این دیدارهای دوستانه بردیم و یا مساوی کرده‌ایم و باخت نداشتیم. می‌خواستیم به نباختن عادت کنیم که کردیم. پیکان زیاد گل می‌خورد و سعی کردیم به گل نخوردن تا با این عادت خوب پا به میدان مسابقات بگذاریم.

وی با بیان اینکه متأسفانه جلال علی محمدی، مهران موسوی و میلاد شیخ سلیمانی دو دفاع وسط و هافبک بسیار خوبمان را در این مسابقه همراه نداریم، گفت: خط دفاعی پیکان ضعیف نیست بلکه شکل دفاع‌مان ایراد داشت. از زمانی که سازمان لیگ اجازه برگزاری تمرینات گروهی را صادر کرد، روی تقویت دفاع کار کردیم و بازی‌های تدارکاتی انجام دادیم تا این مشکل بر طرف شود. فاصله بین خطوطمان زیاد بود که الان بهتر شده است و مطمئناً در بازی فردا پیکان جدیدی را خواهیم دید.

کد خبر 430768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.