فعالیت دستفروشان در بیرجند ممنوع شد

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: فعالیت دستفروشان در هر نقطه‌ای از شهر به لحاظ پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع است.

به گزارش ایمنا، احمد لطایفی اظهار کرد: استقرار سبزی‌فروشان در چهارراه‌ها تخلف است و درصدد هستیم با ایجاد کانکس‌هایی در نقاط مختلف این افراد را هم ساماندهی کنیم.

وی گفت: بساط کردن در بازار اصلی شهر و حاشیه خیابان جمهوری نیز ممنوع است که اداره رفع تخلفات شهرداری بر این موضوع نظارت می‌کند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند با تاکید بر اینکه همچنان چهارشنبه بازار بیرجند براساس تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا تعطیل است اظهار کرد: با این حال روز بازارهای غفاری و بلوار مسافر همه روزه و با نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند.

لطایفی به اجرای طرح ساماندهی دست فروشان در شهر بیرجند اشاره کرد و گفت: از دی ماه سال گذشته دست فروشان سه راه اسدی به روز بازار بلوار مسافر منتقل شدند که همچنان به صورت رایگان از خدمات این مکان برای عرضه محصولات خود استفاده می‌کنند.

وی از راه‌اندازی دو روز بازار جدید تا شهریور ماه خبر داد و افزود: این روزبازارها در خیابان اجتهاد مهرشهر و خیابان انقلاب پیش بینی شده و در مرحله جانمایی سازه‌ها است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند با اشاره به فعالیت هشت بازار محله در سطح شهر بیرجند گفت: اجناس در روز بازارها ۱۰ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه شده و اجاره غرفه‌ها نیز براساس دفترچه تعرفه‌های مصوب شهرداری است.

منبع: ایرنا

کد خبر 430761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.