محمدرضا عارف اسفندماه از ریاست شورای عالی استعفا داده بود

یکی از نزدیکان محمدرضا عارف خبر استعفای وی از ریاست شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان را تایید کرد.

علیرضا خامسیان در گفت و با خبر نگار ایمنا با تأیید خبر استعفای محمدرضا عارف از ریاست شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان گفت: ایشان اسفندماه استعفا داده بودند اما به دلیل برگزار نشدن جلسات شورای عالی، خبر آن رسانه‌ای نشد. آقای عارف همیشه تاکید داشته‌اند که اصلاحات قائم به شخص نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با استعفای ایشان اصلاحات دچار انشقاق خواهد شد یا خیر، گفت: از آنجا که من عضو شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان نیستم نمی‌توانم اظهار نظر کنم. هرچند از نظر من چهره‌های ملی به این جریان چهره تشکیلاتی می‌دهند، اما همانطور که آقای عارف گفتند جریان اصلاحات قائم به شخص نیست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب و از نزدیکان محمدرضا عارف در مورد فعالیت‌های وی بعد از این استعفا گفت: ایشان مانند گذشته در دانشگاه به فعالیت‌های علمی خود می‌پردازند. در زمینه سیاسی نیز ایشان به عنوان کسی که همیشه محل رجوع بود، از این پس نیز این نقش را حفظ خواهد کرد اما اینکه برای آینده سیاسی چه تصمیمی دارند من اطلاعی ندارم.

خامسیان در مورد احتمال حضور محمدرضا عارف در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: در این باره هم باید زمان بگذرد و خود ایشان در مورد آن صحبت کنند.

کد خبر 430748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.