تعهدات معوق ایران‌خودرو تا شهریور به روزآوری می‌شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از به روزرسانی تعهدات معوق پنج محصول پرتیراژ این خودروساز خبر داد و گفت: با همت و تلاش کارگران خطوط تولید و زنجیره تأمین، تمامی تعهدات معوق تا شهریور ماه به صفر خواهد رسید.

به گزارش ایمنا به نقل از ایکوپرس، فرشاد مقیمی در نشست با مدیران ارشد حوزه بازاریابی و فروش ایران خودرو اظهار کرد: در شهریورماه گذشته تعهدات معوق به مشتریان به بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو رسیده بود اما در حال حاضر با همت و تلاش مجموعه کارکنان، تعهدات ۵ محصول به روز شده و در آینده نزدیک تمامی تعهدات معوق به روز خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای بنزینی با استاندارد یورو و۵ تولید و تحویل مشتریان می‌شود. اعمال استاندارد یورو و۵ برای خودروهای دوگانه سوز زمان‌بر بوده و نیازمند اجرای پروژه‌های متعدد بهبود است. به زودی مشکل شماره گذاری خودروهای دوگانه سوز رفع خواهد شد.

مقیمی با بیان اینکه سالانه هزینه قابل توجهی صرف امور لجستیک می‌شود، از برنامه‌ریزی برای کاهش هزینه‌های این بخش با هدف کاهش بهای تمام شده محصولات خبر داد و گفت: اقدامات اصلاحی مؤثری در این مسیر تعریف شده و در حال پیاده سازی است.

وی به مدیران ارشد حوزه بازاریابی و فروش تاکید کرد: به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که خودروهای تولیدی هر سایت برای جلوگیری از کاهش هزینه‌های لجستیک در همان منطقه جغرافیایی توزیع شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر هم افزایی میان واحدهای مرتبط با مشتریان گفت: باید از ظرفیت‌های موجود برای تحقیقات و بررسی‌های بازار با هدف کاهش هزینه‌ها بهره جست.

مقیمی بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در بخش بازاریابی و فروش و همچنین خدمات پس از فروش تاکید کرد و گفت: باید بتوانیم ایران خودرو را به جایگاه اصلی خود در بازار و نزد مشتریان برسانیم. بخش فروش در سازمان، مهم‌ترین کانال ارتباطی با مشتریان است و باید عملکرد آن در تکریم مشتری و خدمت رسانی به گونه‌ای باشد که اثر مطلوب و مثبتی در ذهن مشتریان برجای بگذارد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو بر توسعه برند خدمات پس از فروش ایران خودرو در بازار تاکید کرد و گفت: باید برنامه‌ریزی به سمتی حرکت کند که مشتریان برای خرید قطعه صرفاً به شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو مراجعه کنند و به جای مراجعه به مراکز نامعتبر، با خیال آسوده نسبت به خرید قطعه با کیفیت از نمایندگی‌ها اقدام کنند.

وی ضمن تاکید بر نظارت بر عملکرد نمایندگی‌های مجاز در ارائه خدمات فروش و پس از فروش گفت: باید برند گروه صنعتی ایران خودرو را با بهبود عملکرد نمایندگی‌ها ارتقا بخشیم. باید با برنامه‌ریزی منسجم، همدلی و تعیین و پیگیری اهداف و رویکردهای مشخص در این مسیر گام برداریم.

کد خبر 430739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mohamaD IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    1 0
    من سمند دوگانه ثبت نام کردم تحویل اسفند ۹۸ بوده هنوز تحویل ندادن ماشین توی پارکینگ ایران خودرو تبریز زیر آفتاب وداره داغون میشه میگن شماره گذاری نشده! به ناجا زنگ میزنم میگه ایرانخودرو مشکل داره! به ایرانخودرو زنگ میزنم میگه ناجا شماره گذاری نمیکنه! به محیط زیست زنگ زدم میگه ما تایید کردیم وزارت صمت تایید نمیکنه ! به وزارت صمت زنگ زدم میگه به جمع بندی نرسیدیم چون ایرانخودرو و ناجا با هم مشکل دارن! خدا از تک تکتون نگذره که ۶ ماهه بدون ماشین دارم عذاب میکشم که ۴ نفر باهم کل کل دارن!