افتتاح ۴ پروژه پایانه‌های اصفهان همزمان با دهه کرامت

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: چهار پروژه مهم در پایانه مسافربری صفه در ادامه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» بهره‌برداری می‌شود.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ایجاد بسترهای مناسب جهت بهبود خدمت رسانی به ذی‌نفعان حوزه حمل و نقل مسافر و شهروندان در پایانه‌های شهر اصفهان از دغدغه‌هایی است که در راستای تحقق آن در پایانه صفه چند پروژه کلیدی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال تعریف شد و در ادامه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» روز یکشنبه هشتم تیرماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین پروژه‌ها، ایجاد جایگاه سوخت گازوئیل است که در راستای تامین رفاه حال رانندگان و مالکان خودروهای مسافربری احداث می‌شود، تصریح کرد: بر اساس برآورد اولیه مهندسان، زمان احداث پروژه جایگاه سوخت گازوئیل حدود ۹ ماه پیش بینی شده بود که با کمک همکاران و پیگیری شبانه روزی این مدت به حدود یک سوم تقلیل پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: با اجرای پروژه ایجاد جایگاه سوخت گازوئیل ضمن کاهش بار ترافیکی برای انتقال اتوبوس‌ها به جایگاه‌های مجاور، زمان استراحت رانندگان و ایمنی سفر مسافران افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان پایانه‌ها از معدود سازمان‌هایی است که در دو پایانه خود جایگاه سوخت احداث کرده است.

محبوبی افزود: از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح اصلاح هندسی مسیر تردد اتوبوس‌ها و محل پیاده شدن مسافر برای ایجاد بستری امن جهت تردد مسافران و رانندگان بوده که از مزیت‌های اجرای این پروژه جلوگیری از بروز حوادث متعدد در مسیر تردد اتوبوس‌ها و مسافران و هدایت آب‌های سطحی است.

وی راه‌اندازی اتوماسیون بار پایانه صفه را از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح عنوان کرد و گفت: جهت نظارت بر نقل و انتقال بارها و اطمینان بیشتر شهروندان پس از افتتاح اتوماسیون بار کاوه این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه انبار مرکزی سازمان پایانه‌ها آماده بهره‌برداری است، ادامه داد: یکی از مشکلات سازمان پایانه‌ها نبود انبار مرکزی برای استفاده پنج پایانه مسافربری شهر اصفهان بوده که جهت استفاده بهینه از امکانات جابجایی اقلام و تجهیزات در سطح پایانه‌ها احداث انبار مرکزی در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 430717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.