آغاز اجرای چند پروژه ترافیکی فردیس

عضو شورای اسلامی شهر فردیس گفت: تمام بار ترافیکی شهرهای اطراف برای رفتن به مرکز استان البرز روی بلوار شهید سلیمانی فردیس است و مدیریت شهری در این راستا اقدام به احداث کمربندی برای تسهیل در تردد کرده است.

حسن سعیدی باشسیز در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی جاده‌های کشتارگاه و کیاتل فردیس، اظهار کرد: مدیریت شهری از ابتدای دوره پنجم شورای اسلامی شهر نسبت به مطالعات ترافیکی فردیس و رفع معضلات این حوزه اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه فردیس شاهراهی مواصلاتی میان شهرهای اقماری همچون اندیشه، ملارد و مارلیک است، افزود: تمام بار ترافیکی این شهرها برای رفتن به مرکز استان البرز روی بلوار شهید سلیمانی فردیس است و مدیریت شهری در این راستا اقدام به احداث کمربندی برای تسهیل در تردد کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به اجرای بلوار شهدای اقتدار فردیس، تصریح کرد: این بلوار کمربند غربی شهر فردیس است که اجرای آن پیش از انتزاع فردیس از کرج در دستور کار مدیریت شهری کرج بود اما پس از انتزاع به علت برخی مشکلات، ادامه روند اجرایی بلوار شهدای اقتدار متوقف شده است.

به گفته وی، عملیات زیرسازی آسفالت و بخش بزرگی از جدول کشی بلوار شهدای اقتدار انجام شده است.

سعیدی باشسیز با بیان اینکه کمربندی شرقی فردیس به طول ۳.۵ کیلومتر و عرض ۵۰ متر از بلوار کیاتل آغاز شده و تا جاده شهریار امتداد می‌یابد، اضافه کرد: این بلوار در دو مسیر سواره و پیاده راه احداث می‌شود که با تملک املاک ادامه مسیر جاده کشتارگاه و همکاری شهرداری‌های همجوار می‌توان این جاده را به جاده مخصوص و اتوبان تهران_کرج متصل کرد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بلوار کیاتل فردیس، خاطرنشان کرد: این مسیر، راهی مواصلاتی به بلوار شهید سلیمانی فردیس است که این مسیر نیز تا مهر ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به اینکه اقدامات اجرایی مدیریت شهری فردیس به علت نبود ثبات مدیریتی و شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، اظهار کرد: شهردار کنونی فردیس، چهارمین شهردار منتخب این شهر است که در حال حاضر در خصوص رفتن یا ماندن وی حرف‌ها و حواشی مختلفی را می‌شنویم.

وی با بیان اینکه جایگاه شهردار و شورای اسلامی شهر در مجموعه مدیریت شهری بهم پیوند خورده است، گفت: باید در راستای صلاح شهروندان انسجام و همدلی داشته باشیم تا شاهد عملکرد مثبت و جلب رضایت شهروندان از این مجموعه باشیم.

کد خبر 430710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.