روزنامه‌های ورزشی ۷ تیرماه؛ بیرانوند ماندنی شد

علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش سرخ‌ها که قراردادی با آنتورپ بلژیک بسته است تا آخر فصل به این تیم ملحق نمی‌شود و در جمع سرخ‌ها ماندنی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۷ تیرماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "چه جمله‌ای باعث اخراج مجیدی شد؟ " به حواشی ادامه دار قضاوت سید علی در مصاف استقلال و فولاد پرداخت، دیداری که قاضی آن دو بازیکن استقلال را در جریان بازی و سرمربی این تیم را در اعتراضات به اخراج علی کریمی اخراج کرد تا مجیدی خشمگین‌تر از همیشه باشد.

این روزنامه همچنین مدعی شد شیخ دیاباته به خاطر همسرش به فرانسه رفته است، رفتنی که زمان بازگشت آن فعلاً مشخص نیست.

"گل" با عنوان "۵ درصد عارف را جریمه کنید " به درخواست بزرگترهای استقلال از کادرفنی این تیم پرداخت، درخواستی که برآمده از اخراج عارف غلامی به دلیل اعتراض به تصمیم داور بود، اخراجی که سرانجام کمر استقلال را شکست.

این روزنامه مدعی شده است که احتمال برخورد کمیته انضباطی با فرهاد مجیدی و محرومیت دو یا جلسه‌ای او وجود دارد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "فرهاد مجیدی روی سکوها: حق استقلال را از این فوتبال می‌گیرم " به حواشی اخیر پیرامون فرهاد مجیدی و اعتراضات او به داوری سید علی پرداخت، اعتراضاتی که مجیدی در آن مدعی است قاضی داور استقلال و فولاد یا یک شخص خاص ارتباط داشته است.
این روزنامه همچنین به اظهارات داوود فنایی مبنی بر ماندن بیرانوند تا پایان فصل در پرسپولیس پرداخت.

"خراسان ورزشی" با عنوان "مجیدی و مسئول مانیتورینگ اسپورتینگ در مظان اتهام" به فاجعه بدنسازی استقلال پرداخت، فاجعه‌ای که منجر به مصدومیت چند باره بازیکنان استقلال و بعضاً پارگی رباط صلیبی آنها شده است.
این روزنامه همچنین با عنوان"تهدید بچه‌گانه " بیانیه استقلال برای کناره گیری از لیگ را یک تهدید فکر نشده و بچه‌گانه دانست.

"ایران ورزشی" با عنوان" درهای ایران را به روی خودم نمی‌بندم" به اظهارات الکس نوری سرمربی ایرانی الاصل سابق وردربرمن پرداخت، کسی که در فصول اخیر همواره شایعاتی مبنی بر پیوستن آن به تیم‌های پایتخت، سپاهان و تراکتور بوده است ولی هرگز تجربه مربیگری در لیگ برتر را تجربه نکرده است.

"ایران ورزشی " همچنین ادعا می‌کند که فدراسیون فوتبال در برخی موارد اقدام به ثبت قرارداد بازیکنان خارجی بدون مجوز آی تی سی (ITC) می‌کرده است.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"هشتک پول میدی یا" به در اختیار بودن صفحات مجازی پرسپولیس به یک شرکت خصوصی پرداخت، موضوعی که باعث شده صفحات این تیم در فضای مجازی به یک بازار تبدیل شود.

"صدای سپاهان" با عنوان "با تمام توان بجنگید، سپاهان باید دوباره به مخوف‌ترین تیم ایران تبدیل شود" به اظهارات لئون استپانیان ستاره سابق سپاهان پرداخت.

"سبز سبزم" با عنوان "خدا بخیر بگذرونه" انتخاب لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی تیم ذوب آهن را غیر منطقی می‌داند و مدعی است ناکارآمدی این مربی در طول سالیان اخیر ثابت شده است.

کد خبر 430707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.