گوشی ریلمی X3  چه ویژگی هایی دارد؟

گوشی ریلمی X۳ به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و دوربین تله ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی ریلمی X3 دارای یک نمایشگر ۶.۶ اینچی فول اچ دی پلاس IPS LCD با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. دوربین سلفی این گوشی به دو حسگر ۸ و ۱۶ مگاپیکسل مجهز شده که درون دو برش دایره‌ای شکل قرار گرفته است. حسگر اثر انگشت این گوشی در بخش جانبی آن در سمت راست قرار دارد.

این نوع گوشی هوشمند دارای دوربین چهارگانه است. دوربین اصلی آن دارای حسگر ۶۴ مگاپیکسلی است، یک حسگر اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، یک ماژول دو مگاپیکسلی و یک حسگر تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال دو برابری آن را پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این گوشی ریلمی X3 مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس است. شرکت سازنده ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته است. گوشی ریلمی X3 در دو نسخه با ۶ یا ۸ گیگابایت رم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند از طریق یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی با توان ۳۰ وات تأمین می‌شود. گوشی ریلمی X3 در رنگ‌های آبی و سفید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. قیمت این محصول برای نسخه پایه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۳۳۰ دلار ارزیابی شده است. قیمت نسخه دیگر آن با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۳۴۳ دلار است.

کد خبر 430677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.